Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه بلوری کاشانی، همسر شهید احمدی روشن در گفت و گو با فارس درباره بازخورد برگزاری همایش «دختران انقلاب» گفت: برگزاری این همایش در میان مخالفت‌ دشمنان داخلی و خارجی و استقبال بی‌نظیر مردم نشان از حقانیت انقلاب اسلامی است و باید خیلی زودتر از اینها به فکر برگزاری چنین همایش‌هایی می افتادیم.

وی با تاکید بر اینکه بهتر از برگزاری این چنین مراسم‌هایی در نقاط مختلف تهران و دیگر شهرها ادامه داشته باشد، اظهار داشت: اگر برگزاری چنین برنامه‌هایی را ادامه دهیم و تامین محتوای خوبی برای آن داشته باشیم مسلما بازخورد خوبی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه همایش دختران انقلاب کاملا مردمی برگزار شد، بیان داشت: اما این همایش مردمی با مخالفت‌ها دشمنان خارجی و غرض‌ورزی داخلی‌ها مواجه شد که این مساله نشان از حقانیت راهی است که برگزار کنندگان آن پیش گرفته اند.

وی پیچیده شدن صدای دختران انقلاب در ایران و جهان را هم نتیجه خدعه دشمنان داخلی و خارجی در برابر تفکر انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تکرار این حرکت‌های مردمی نتیجه خواهیم گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید جوادی را بهتر بشناسید

شهید دانش آموز جاویدالاثر امرالله جوادی همواره دلش برای اسلام می‌تپید، با شروع جنگ تحمیلی بار‌ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و راهی جبهه‌های نبرد شد.

 پس از اتمام دوره ابتدایی به کارگری مشغول شد.

۴ تیرماه سال ۶۷ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به لقای حق شتافت و پیکر پاکش مفقود شد.

جاویدالاثر امرالله جوادی دومین شهید خانواده است که در راه خدا تقدیم شد.

شهید «امرالله جوادی» چهارم تیر سال ۶۷ در جزیره مجنون و شهید «حمدالله جوادی» در تاریخ ۲۴ اسفند سال ۶۴ به شهادت نائل شدند.

برگی از وصیت نامه شهید جاویدالاثر امرالله جوادی

مبادا خدای ناکرده دشمنان داخلی که همان ضد انقلابیون هستند شما را در مناطق خودتان به انحراف و فحشا بکشانند.

 برادران بزرگوار هوشیار باشید که دشمن همیشه در کمین است و شما خواهران عزیز با حجاب خود دشمنان را سرکوب کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه