Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ با اشاره به وضعیت امروز و آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) اظهار کرد: جمنا حرکت خوب و لازمی برای اجماع اصولگرایان بود و به تعبیری توانسست یک وحدت نسبتا عالی را در در جامعه اصولگرایی رقم بزند که قابل تقدیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اثرات روی کارآمدن  جمنا  و نبود چنین اجماعی در گذشته ،در انتخابات سالهای 92 و 96 مشخص شد چرا که در کارزار انتخابات 92 اصولگرایان با 4 کاندیدا یه میدان آمدند  اما  در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته موفق شدندکه  به وحدت قابل ملاحظه ای دست یابند اما معتقدم که جمنا خالی از اشکال نیست و جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید قادر به برطرف سازی این معضلات باشد.

باهنر تصریح کرد: در ابتدای روی کارآمدن جبهه مردمی نیروهای انقلاب برخی از سیاستمداران تصور کردند که این تشکل ساخته و پرداخته  دست حاکمیت است که این دیدگاه آسیب زا بوده  و باید شفاف سازی های لازم  صورت بگیرد.

مشکلات دولت احمدی نژاد بر سر جمنا آوار شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: کاندیدای نهایی جمنا توانست نتیجه خوبی کسب کرده و اقبال  16میلیونی مردم را به صندوق  رای اصولگرایان  گسیل کند اما مجموعه رفتارهای وی  به گونه ای بود که بسیاری از مشکلات دولت احمدی نژاد بر سر جمنا آوار شد،به عنوان مثال ستادی که آقای رییسی انتخاب کرد متشکل از نیروهای دولتهای نهم ودهم بود و در این میان افکار عمومی جریان رقیب توانست از این نقطه ضعف به نفع خود بهره برداری کند لذا در شاکله جمنا باید اصلاحات ضروری صورت بگیرد ، در غیر این صورت بهتر است ساختاری جدید برای اصولگرایان البته بدون حاشیه های جمنا به وجود بیاید.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: بنده راه حل اساسی برای نظام مردم سالاری دینی را تاسیس چندین حزب فراگیر، قدرتمند و شناسنامه دار که در چارچوب نظام فعالیت کنند می‌دانم و همانطور که بارها گفته ام برای آینده  مردم سالاری دینی در غیبت چندین حزب قوی بیمناکم.

فضای کشور نباید دچار جو زود هنگام انتخاباتی شود/تمهیدات انتخاباتی احزاب باید محرمانه باشد

باهنربا اشاره به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی گفت:اصولا معتقدم که فضای کشور نباید دچار جو زود هنگام انتخاباتی شود. اگر قرار باشد از امروز مسائل انتخاباتی را پیش بکشیم، کشور عقب خواهد ماند چرا که درشرایط فعلی کشور درگیر مسائل و مشکلات مهمی است و بر این باورم که تمهیدات انتخاباتی باید در درون حزب ها به صورت محرمانه بوده و به رسانه ها کشیده نشود.

وی ادامه داد:رقابت انتخاباتی مانند رقابت های باشگاهی فوتبال است و وقتی که رییس جمهور و یا نمایندگان  امور کشور را در دست می‌گیرند نقش تیم ملی را خواهند داشت.

برخی  ها تصور می‌کنند عدم توفیق رییس جمهور به منزله پیروزی آنهاست

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد :در شرایطی که دولت در حال انجام وظیفه است ، نقش تیم ملی را داشته و دوستان و رقبای انتخاباتی باید در جهت پیشبرد امور کشور به بهترین نحو ممکن به آن کمک کننداما متاسفانه بعضی ها  فکر می‌کنند که عدم توفیق رییس جمهور  به منزله پیروزی آنها خواهد ، بود  در حالی که در اشتباهند و در شرایط حساس پیش رو  پیروزی رییس دولت پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 احمدی نژاد انتخابات انقلاب جبهه پیروان خط امام عضو مجمع تشخیص مصلحت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد

لازارینی گفت: از کشور‌های عضو سازمان ملل می‌خواهم با این فشار‌ها مقابله کنند، زیرا هدف واقعی از انحلال آژانس، اهداف سیاسی است که ممکن است در آینده بر سر تلاش‌ها برای حل مساله فلسطین و برپایی کشور مستقل فلسطینی مانع ایجاد کند.

رئیس آژانس آنروا افزود: هدف اصلی در این زمینه، عدم ثبت فلسطینی‌ها به عنوان آواره است که نماینده اسرائیل در نشست شورای امنیت سازمان ملل، هفته گذشته به صراحت به این موضوع اشاره کرد و گفت که وجود آنروا باعث ادامه دار شدن مساله آوارگان خواهد شد. اما مسئله اصلی، فقدان راه حل سیاسی است که باعث می‌شود فلسطینی‌ها مدت طولانی تری به عنوان آواره باقی بمانند.

لازارینی تصریح کرد که از درخواست رسمی رژیم صهیونیستی اطلاعی ندارد، اما اطمینان دارد که این رژیم فراخوان‌هایی را برای این موضوع و مذاکراتی را درباره تشکیلاتی جایگزین آنروا انجام داده است.

رئیس آژانس امدادرسان آنروا خاطرنشان کرد: نمی‌توان در شرایط کنونی، ساختار دیگری را جایگزین آنروا کرد، زیرا هیچ تشکیلات دیگری وجود ندارد که مسئولیت‌های آژانس آنروا را بپذیرد و مانند آن، امکان دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی را فراهم سازد. فقط یک دولت یا حاکمیت دارای حقوق کامل از عهده این مسئولیت برمی آید.

وی در پایان تاکید کرد: تنها طرفی که می‌تواند این مسئولیت‌ها را انجام دهد، کشور مستقل فلسطین در آینده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد