Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت:‌ اگر چه فشارهایی خواهد بود اما می‌توانیم زندگی مردم را در کشور با حمایت آنها اداره کرده و از مشکلات عبور کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در پایان جلسه سران قوا با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ایران در طول 40 سال انقلاب اسلامی گفت:‌ همانطور که ملت ما در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کردند بازهم ایستادگی خواهند کرد و این بار هم آمریکا در نقشه‌های خود ناموفق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منطق آمریکا غیرقانونی و خلاف مقررات است؛حتی سازمان ملل و آژانس بین‌المللی هم با سیاست‌های و حرف‌های آمریکایی‌ها مخالف هستند، همه کشورها به جز چند کشور مخالف سیاست‌های آمریکایی‌ها هستند، ما امروز قوی‌تر از دیروز در برابر این دشمنان مقاومت خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور با اظهار امیدواری نسبت به بهبود وضعیت زندگی مردم در آینده تصریح کرد: مردم مطمئن باشند برای زندگی خودشان اگر چه فشارهایی خواهد بود اما می‌توانیم زندگی مردم را در کشور با حمایت مردم اداره کنیم و از مشکلات عبور کنیم.

روحانی ادامه داد: در زمینه اشتغال برنامه‌های گذشته را ادامه می‌دهیم. ان‌شاالله امسال شاهد تحول مثبت در زمینه اشتغال خواهیم بود. دولت نسبت به اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه طرح‌ها و برنامه‌هایی دارد.

وی با بیان اینکه ما جلسات سه قوه را برای حل مشکلات کشور ادامه می‌دهیم،  اظهار داشت:‌ جلسات اقتصادی که در طول هفته برگزار می‌شود را ادامه می‌دهیم.در این جلسات هماهنگی بیشتری به وجود خواهیم آورد تا فشار و مشکلات کمتری بر دوش مردم باشد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که در جلسه امروز بحث کردیم، بحث نقدینگی بود که ریشه این نقدینگی از کجا نشات می‌گیرد و چگونه باید مانع اضافه شدن نقدینگی در جامعه شویم. همچنین بتوانیم نقدینگی موجود را جذب کنیم که یکی از این راه‌ها جذب طرح‌های نیمه تمام است، این طرح‌ها را به شرکت‌های خصوصی واگذر کنیم، که در این باره در جلسه آتی بیشتر بحث خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی آمریکا روحانی سازمان ملل سران قوا مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد

رئیس‌جمهور گفت: آن‌چه دولت را می تواند بیشتر در دل مردم جای دهد و اعتماد مردم را افزون کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد، صداقت با مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این نشست مشترک با استانداران اظهار کرد: حرکت بزرگی که ملت ایران انجام دادند و اقتدار آفرینی و امیدآفرینی و نمایش قدرتی که بود، عنایت حضرت حق و اراده ملتی که می‌خواهند آزاد و مستقل زندگی کنند، بود و فقط می‌خواهند اتکای به خدا داشته باشند.

وی افزود: حقیقتاً این یک نقطه عطف در تاریخ زندگی ملت ایران بود؛ ما را جزو باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و در بالاترین نقطه قرار داد و در باشگاه قدرت‌های جهانی، جزو قدرت‌های مطرح جهانی قرار داد. این افتخار، اقتدار و عزت آفریده و این امید ایجاد شد؛ امروز کار همه صاحبان قلم، بیان و سخن آن است که هر جایی کسی تأثیر دارد و چهره است، امیدآفرینی کند؛ دشمن دنبال ایجاد یأس بود و الان هم هست.

آیت الله رئیسی گفت: ما در دولت وظیفه‌مان این است که با عمل و اجرا در ایجاد امید در دل مردم نقش داشته باشیم؛ با عمل و فعالیت و کار و تلاش شبانه‌روزی باید این احساس در مردم ایجاد شود که دولت دارد کار می‌کند و با مردم صداقت دارد؛ آنجایی که موفق شود به مردم گزارش دهد و احیاناً اگر ناکامی‌هایی وجود دارد، علل آن را به مردم اعلام کند و بگوید در این حوزه‌ها نتوانستیم و علل آن هم این بود؛ مردم از صداقت بسیار خوششان می‌آید.

وی تصریح کرد: آن‌چه دولت را می‌تواند بیشتر در دل مردم جای دهد و اعتماد مردم را افزون کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد، صداقت با مردم است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در انتخابات قبل هم مجریان (وزیر کشور و استانداران) هم ناظران (شورای نگهبان) هم عموم‌مردم همت کردند و انتخاب با شکوهی بر اساس ۴ اصل مورد تاکید رهبر انقلاب برگزار شد.

آیت الله رئیسی گفت: ان‌شاءالله در انتخابات میان دوره‌ای پیش رو با همت استانداران ۴ اصل مورد تاکید رهبری همواره در اولویت باشد و شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم و مجلس شورای اسلامی در زمان خود تشکیل شود.

اقتصاد روستا، مانع مهاجرت / موانع تولید برطرف شوند

رئیس‌جمهور گفت: همه ارکان دولت برای توانمندسازی شرکت‌ها، تولیدی‌ها و کارخانجات تلاش کنند. وقتی برای رفع موانع تولید جلسه‌ای برگزار می‌شود، باید نتیجه این جلسات، رفع موانع تولید باشد.

وی اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهمی که می‌تواند در جهش تولید نقش ایفا کند، تعاونی‌ها هستند؛ از همین امروز به تعاونی‌ها نقش داده شود. در زمینه فعالیت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها می‌وانند تولید ثروت کنند. اقتصاد کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد چون می‌تواند از مهاجرت به شهرها جلوگیری کند.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 750765

دیگر خبرها

  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند