Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره مد و لباس ایرانی، اسلامی به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می شود، گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم است که در آن به موضوع عفاف و حجاب پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز ( 23 تیر ) در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان با اشاره به اینکه برنامه های عفاف و حجاب این اداره کل معمولاً از طریق برخی مؤسسات برگزار می شود، افزود: جشنواره مدلباس ایرانی و اسلامی از دیگر برنامه هایی  است که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می شود و تلاش شده این جشنواره منطبق با سنن ایرانی، اسلامی و بومی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که حوزه دیجیتال دارای یک ظرفیت بالایی است که جا دارد بیشتر به این مراکز توجه شود زیرا وظیفه تولید محتوا را به عهده دارند، ابراز داشت: دهه کرامت فرصتی مغتنم است که در آن به موضوع عفاف و حجاب نیز پرداخته شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که آقای ابدالی تکلو، مسئولیت پیگیری برنامه دهه کرامت را بر عهده دارد که توسط دبیرخانه کانون های مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، تصریح کرد: جشواره شعر رضوی امسال در تاریخ ( 27 و 28 تیر ) در شهرستان بم برگزار می شود.

 

وی با افزودن اینکه بنیان این جشنواره از استان کرمان بوده و خوشبختانه در 72 کشور جشنواره سیره و سبک زندگی رضوی برگزار می شود؛ ادامه داد: جشنواره شعر رضوی نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است هرچند که در استان شا هد همکاری دستگاه های مختلف در استان بوده است که از آنها تشکر می کنم.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز مجلس حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع اسحاق جهانگیری آیت الله محمدرضا حدائق تصادف امام صادق ع روز حضرت شاهچراغ ع حضرت شاهچراغ ع جشنواره شعر رضوی محمدرضا علیزاده دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است