Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-04@08:21:41 GMT

دستگیری خانم معلم منحرف در دبیرستان دخترانه!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۹۸۸۱

معلم دبیرستان دخترانه ای در کالیفرنیا به دلیل همجنسبازی با دانش آموزانش دستگیر شد.

اِمی استست ، معلم دبیرستان دخترانه در اعترافاتش به پلیس گفت: من یک شب که در تخت خوابم استراحت می کردم و در حال وب گردی بودم تعدادی فیلم های مستهجن پیدا کردم و دیدم، با مشاهده این فیلم ها منحرف شدم.

وی ادامه داد: تقریبا چند ماهی از این قضیه گذشته بود و من با نیم بیشتری از دانش اموزان مدرسه رابطه داشتم ، طوری که هم آن ها و هم من به این کار عادت کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اِمی در ادامه حرف هایش گفت: روزی که من با یکی از دانش آموزانم که بیشتر اوقات در زنگ تفریح در کلاس توسط مدیر مدرسه گرفتار شدیم.

وی با وقاحت در بازجویی به ماموران گفت: اصلا پشیمان نیستم و شاید به خاطر همین کار من دولت کالیفرنیا فکری برای من و امثال من انجام بدهد تا راحتر خواسته هایمان را بیان کنیم ، من وقتی که از اینجا آزاد بشوم حتما یک خانه یا کانونی راه اندازی می کنم تا از اینجور پسرها ودختر ها که میل به جنس مخالف ندارند دفاع و پشتیبانی کنم.

پلیس پس از ثبت اظهارات او؛ اِمی را برای طی کردن مراحل قانونی به دادگاه فرستاد. حکم او به زودی اعلام خواهد شد.

منبع:رکنا

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دست کم هزار نفر در بیش از 25 دانشگاه در 21 ایالت آمریکا از 18 آوریل تا کنون توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

چند ساعت پیش نیروهای پلیس شهر نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا حمله کرد و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کردند. اتحادیه اساتید دانشگاه های آمریکا شاخه دانشگاه کلمبیا اعلام کرد که مسئولان دانشگاه کلمبیا مسئول حوادث اخیر هستند.

از دو هفته پیش تا کنون اعتراض های دانشجویی هوادار فلسطین به دانشگاه های سراسر ایالت های آمریکا از کالیفرنیا در غرب(دانشگاه های کالیفرنیا،لس آنجلس، جنوب کالیفرنیا و...) تا شمال شرق (کلمبیا، ییل، هاروارد، یوبین و..) و نیز دانشگاه های ایالت های مرکزی و جنوبی مانند تگزاس و آریزونا کشیده شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • (عکس) دبیرستان دخترانه در تهران ۹۰ سال پیش
  • فیلم/ حمله پلیس به دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • پلیس آمریکا: سرکوب تحصن دانشگاه کالیفرنیا ضروری است
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا