Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه قشم، بر این اساس، آنچه دز زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت به ساکنان جزیره قشم به عهده شرکت نفت فلات قاره ایران قرار گرفته، تامین آب آشامیدنی و مصرفی مردم است.

واحد آب‌سازی منطقه قشم در ۲۰ کیلومتری تاسیسات نفتی منطقه قشم است و روزانه بیش از ۱۰۰۰ مترمکعب آب شرب و مصرفی را به روش MED از طریق جوشش روی لوله‌های داغ (Multi Effect Distillation) برای مردم منطقه لافت و تاسیسات عملیاتی منطقه، تولید و تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یونس حق‌روان، رئیس بهره‌برداری خشکی منطقه عملیاتی قشم، آغاز به کار پروژه واحد آب‌سازی را سال ۸۸ و آغاز بهره‌برداری از آن را سال ۹۰ عنوان و هدف اصلی از تاسیس این واحد را، تامین آب برای مصارف صنعتی، بهداشتی و فضای سبز منطقه اعلام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ۴ هزار مترمکعبی واحد آب‌سازی، گفت: از ابتدای تاسیس این واحد و با توجه به محرومیت‌های موجود و نیاز شدید مردم شهرستان قشم، به‌ویژه در مناطق لافت و گورزین، موضوع آب‌رسانی به چندین روستا، نیروی انتظامی و نیز فرودگاه قشم در دستور کار قرار گرفت و نیاز آنها تا ۷۰۰ متر‌مکعب در روز، با وجود مشکلات شرکت تامین می‌شد.

حق‌روان گفت: پس از تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن قشم ازسوی شرکت مپنا، نیاز به تامین آب از سوی شرکت نفت فلات قاره کاهش یافته است و هم‌اینک، بخش لافت بیشترین خدمات را در این زمینه دریافت می‌‌کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آب آشامیدنی شرکت نفت فلات قاره ایران جزیره قشم ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت