Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@15:07:17 GMT

افتتاح مدرسه خیر ساز دکتر فروزمهر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۰۴۲۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان امروز در آیین افتتاح این مدرسه گفت: این واحد آموزشی  با زیر بنای هزار و  518 متر مربع و با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان در مدت یکسال ساخته شد.

محمد حسین سجاد افزود: مدرسه فروزمهر دارای 12 کلاس، کارگاه آموزشی، کتابخانه، سالن سمعی و بصری، اتاق های اداری و سالن اجتماعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این خیر مدرسه ساز، ساخت یک هنرستان دیگر را هم آغاز کرده است.

ناحیه سه آموزش و پروش شامل منطقه جنوب و جنوب غرب شهر اصفهان می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان مدرسه آموزش و پرورش ناحیه سه نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس