Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:29:12 GMT

تراکتورسازی به مصاف سیواس ترکیه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۰۹۱۸

تراکتورسازی به مصاف سیواس ترکیه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان جان توشاک فردا در چهارمین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم لیگ برتری سیواس می روند. این تیم آخرین حریف تدارکاتی تراکتورسازی در اردوی ترکیه خواهد بود.  

سرخپوشان که تمرینات پرفشاری را برگزار می کنند عصر فردا از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم اصلی شهر بولو کشور ترکیه به مصاف حریف ترکیه ای می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی در سه بازی دوستانه خود در کشور ترکیه تیم های کشلای جمهوری آذربایجان و گینجلر بیرلیقی ترکیه را با شکست بدرقه کرد و مقابل تیم ای آ شی رومانی به نتیجه تساوی رضایت داد.

کد خبر 4346340

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی بازی تدارکاتی تیم فوتبال تراکتورسازی جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال انگلیس کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال کرواسی وینفرد شفر تیم ملی فوتبال بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی