Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندار کردستان از تغییر ساعات كارى ادارات استان از روز يكشنبه مورخ ٢٤ تير تا پایان مرادماه خبر داد و گفت: ادارات و سازمان های دولتی از ساعت ٦:٣٠ صبح آغاز و ظهر یک ساعت زودتر تعطیل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حسین فیروزی اظهار کرد: در راستاى تصميمات و تدابير هيات دولت در خصوص صرفه جويى در مصرف انرژى و لزوم مديريت آن در شرايط افزايش دماى تابستان، على الخصوص كاهش و كنترل مصرف انرژى در بخش دولتى، ادارات كردستان از روز يكشنبه 24 تیر جاری تا پایان مرادماه از ساعت ٦:٣٠ صبح شروع به كار مى كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ادامه داد: روزهاى شنبه تا چهارشنبه ساعت كارى ٦:٣٠ لغايت ١٣:٣٠ و روزهاى پنجشنبه ٦:٣٠ لغايت ١٢:٤٥ تعيين شده است. 

 

معاون هماهنگى امور اقتصادى و توسعه منابع استاندار کردستان تاكيد كرد: لازم است به گونه اى نظارت و برنامه ريزى شود كه ضمن حضور به موقع كاركنان، در خدمت رسانى به مراجعين و مردم كوچكترين خللى وارد نشده و اين تصميم به رضايتمندى ارباب رجوع و همچنين رعايت حداكثرى صرفه جويى در مصرف برق در دستگاه هاى اجرايى استان شود. 

 

فيروزى خاطرنشان كرد: پايان كار دبيرخانه كارگروه اشتغال، بانك‌هاى عامل تسهيلات اشتغالزايى و همچنين ميزكار اشتغال در دستگاه هاى اجرايى از شمول اين بخشنامه مستثنى خواهند بود.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع فوتبال اسحاق جهانگیری مهدویت آیت الله محمدرضا حدائق تصادف ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تغییر ساعت ادارات دولتی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان