Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: ائتلاف خواسته یا ناخواسته‌ای بین جریان‌های افراطی خارجی و داخلی شکل گرفته و تمام تلاش‌های این دو جریان در مسیر ضربه زدن به مرجعیت اصلاح طلبان در کشور است. آفتاب‌‌نیوز : محمدعلی ابطحی در حاشیه مراسم ختم خواهر فاطمه کروبی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا بحث جایگزینی عبدالله نوری به جای محمدرضا عارف در شورای عالی اصلاح‌طلبان جدی است یا نه، گفت: شخصیت‌های اصلاح طلب ما همه با یکدیگر هدف مشترک و واحدی دارند، باهم متحدند و تلاش می‌کنند که به اهداف اصلاح طلبی برسند و اینگونه بحث‌ها، ژورنالیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: معتقدم ائتلاف خواسته یا ناخواسته‌ای بین جریان‌های افراطی خارجی و داخلی بعد از قضایای دی ماه شکل گرفته و هر دو می‌خواهند به این نتیجه برسند که مرجعیت قوی در کشور وجود نداشته باشد و از این رو تمام تلاش‌های این دو جریان در مسیر ضربه زدن به مرجعیت اصلاح طلبان در کشور است.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۳۴۳۸۱ تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابطحی اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

ایسنا/هرمزگان هیات اقتصادی-تجاری استان هرمزگان وارد کشور چین شد و قراردادی جهت خرید مکنده برای جلوگیری از وقوع حریق در خطوط تولیدی واحدهای تولیدی پلاستوفوم منعقد شد.

در اولین روز از سفر هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به چین، اعضاء این هیات در بدو ورود مورد استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه قرار گرفتند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در این باره اظهارکرد: پس از استقرار هیات تجاری، ترتیبی برای مذاکره یکی از واحدهای تولیدی پلاستوفوم جهت اصلاح خط تولید داده شد.

وی افزود: خطوط تولیدی این نوع از واحدها به دلیل دارا بودن نوع خاصی از مکنده‌ها مشکلاتی اعم از ایجاد حریق در خطوط تولید دارد که نیاز به اصلاح آنها یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از مذاکرات واحد تولیدی استان هرمزگان با طرف چینی جهت اصلاح خطوط تولیدی از جمله مکنده در راستای جلوگیری از ایجاد حریق در این واحدها، مذاکره به خرید منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین