Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس از پیشنهادات خارجی امیری و بیرانوند خبر داد.

طرفداری- حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رادیو ورزش درباره وضعیت این تیم اظهار داشت در شرایط سخت توانستیم تصمیمات مناسب اتخاذ کنیم و مشکلات ما با تمدید قرارداد امیری و بیرانوند حل خواهد شد.

حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با رادیو ورزش در مورد شرایط حاکم بر فوتبال ایران بعد از عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت:

نتایج تیم ملی باعث شده است که جوانان فوتبال ایران به خودباوری خوبی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً ما جواب مثبتی از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی گرفتیم و از حالا باید دنبال این باشیم که تعامل خیلی خوبی بین باشگاه‌ها و تیم ملی ایجاد شود تا بتوانیم جایگاه فوتبال‌مان را بالاتر ببریم.

به نقل از تسنیم، وی در مورد فعالیت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و شرایط سختی که این تیم با آن مواجه بود، یادآور شد:

باشگاه پرسپولیس به صورت امانت از سوی وزارت ورزش و هواداران در اختیار من و هیئت مدیره باشگاه قرار گرفته است و ما سعی کردیم بهترین اقدامات را در باشگاه انجام دهیم. در اینجا جا دارد از اعضای هیئت مدیره باشگاه هم تشکر کنم که در شرایطی سخت، تصمیماتی مناسب را اتخاذ کردند. واقعاً ما در شرایطی بسیار سخت باشگاه را تحویل گرفتیم، اما ننشستیم تا پنجره نقل‌وانتقالات باز شود، بلکه تلاش کردیم پنجره را باز کنیم که نشد. در کنار آن سعی کردیم بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کنیم که خدا را شکر 98 درصد خواسته‌های او را برآورده کردیم و دو درصد آن هم ان‌شا‌ءالله با تمدید قرارداد وحید امیری و ماندن بیرانوند حل خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:

ما سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی را به خدمت گرفته‌ایم که البته آنها از نیم‌فصل دوم می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند. با وحید امیری هم فردا نشستی خواهیم داشت تا ا‌ن‌شاءالله او هم در تیم بماند. امیری در صحبت‌های تلفنی که با من داشت از پیشنهادات خوب خارجی‌اش حرف زد. همین طور بیرانوند که او هم پیشنهادات خارجی خیلی خوبی دارد، اما خوشبختانه هر دو بازیکن شرایط حساس پرسپولیس را درک کرده و اولویت‌شان ماندن در تیم است. البته اجازه دهید تا فردا بعد از جلسه‌ای که با امیری خواهیم داشت در مورد آینده او صحبت کنم.

گرشاسبی در مورد نتیجه مذاکراتش با بیرانوند و تیم سروش رفیعی در نیم‌فصل نیز گفت:

به بیرانوند گفتیم که با توجه به شرایط حساس تیم بهتر است تا نیم‌فصل در پرسپولیس بماند و بعد از اینکه پنجره نقل‌وانتقالات باز شد کمک می‌کنیم تا به یک تیم خارجی خوب برود. سروش هم فردا با برانکو جلسه خواهد داشت تا مشخص شود نیم‌فصل را در کدام تیم بازی خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ