Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده روز شنبه در نشست مشترک شورای اداری ساوه و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در فرمانداری این شهر، افزود: انجام طرح آبرسانی ساوه از سد کوچری پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و منابع مالی محدود نمی تواند پشتیبان مناسبی در اجرای آن باشد.
وی توضیح داد: تلاش می شود که در رایزنی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور این طرح آبرسانی مشمول بهره مندی از ردیف اعتباری ماده 56 ویژه طرح های بزرگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات اجرایی در مراحل آبرسانی از سد کوچری به ساوه، این طرح در حوزه آمادگی زیرساختی در بخش شهری نیز زیرپروژه هایی دارد که باید وارد مرحله اجرا شود.
آقازاده در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، تقویت بخش خصوصی راهبردی محوری است و باید در سایه وحدت و برنامه های کاربردی دشمنان را ناامید کرد و از بحران گذشت.
وی گفت: تکیه بر توان داخلی و مدیریت هوشمندانه کلید عبور از شرایط سخت است.
استاندار مرکزی افزود: کشور در شرایط حاضر در زمینه های مختلف دانش، نیروی انسانی، مدیریت و فناوری توانا است و می طلبد که با برنامه ای دقیق بهترین شرایط در مدیریت مشکلات اعمال شود.
آقازاده تاکید کرد: همه مدیران بخش های صنعتی و دولتی و حوزه خدمات مانند تامین اجتماعی، برق، آب و گاز باید در خدمت تولید و صنعت استان باشند.
استاندار مرکزی توضیح داد: این استان نخستین ستاد تدابیر ویژه را کشور تشکیل داده و در نشست آن که با حضور نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و مقامات استان برگزار شد تصمیمات هدفمند و اثربخشی گرفته شده است.
آقازاده گفت: شرکت های آب و گاز مطالباتی دارند که باید در این راستا سیاست هایی اعمال شود که همه جوانب در آن لحاظ شده باشد.
وی با یادآوری قرارداد استقرار رنو فرانسه در ساوه، گفت: شرکت رنو هنوز از ایران خارج نشده و رایزنی ها در این خصوص ادامه دارد و تلاش می شود تا بهترین نتیجه اخذ شود.
استاندار مرکزی همچنین افزود: تکمیل طرح کمربندی ساوه تا پایان امسال به عنوان مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تلقی می شود و باید با تشکیل کارگروهی تا پایان تابستان نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود..
آقازاده گفت: شهرستان ساوه ویژه است و همه مسئولان باید همکاری تنگاتنگ با آن داشته باشند.
وی عنوان کرد: ساوه از شهرستان های موفق در زمینه ورزش به خصوص فوتسال است و مدیریت قوی در حوزه ورزش و جوانان نیاز دارد.
آقازاده افزود: برای رفع مشکلاتی که در حمایت شهرداری ساوه از تیم فوتسال ایجاد شده مکاتباتی با وزارت کشور انجام گرفته است.
فرماندار ساوه نیز در این نشست گفت: تقویت دایره اختیارات مدیران شهرستانی با هدف کم شدن تردد و رفاه حال مردم و تسریع در پیشبرد امور ضروری است و در این راستا نامه ای به مدیریت ارشد استان ارسال شده تا رایزنی با وزارتخانه های مربوطه انجام گیرد.
محمد بهاروند افزود: 19 نشست تخصصی به منظور جذب اعتبارات فراگیر و روستایی با حضور نمایندگان بانک ها، دستگاه های اجرایی و متقاضیان طرح هادر ساوه برگزار شده است.
وی افزود: سهم ساوه از تسهیلات اشتغال روستایی 140 میلیارد ریال و از اعتبارات فراگیر 440 میلیارد ریال است که در این راستا 440 طرح وارد سامانه فراگیر شده و 304 طرح مربوط به اشتغال روستایی بوده است.
فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: 127 مورد از این طرح ها تایید نهایی و با رقم پیشنهادی یک هزار و 380 میلیارد ریال به بانک های شهرستان معرفی شد ضمن اینکه 580 میلیارد ریال طرح روستایی نیز به بانک ها معرفی شده است.
معاون استاندار مرکزی گفت: با وجود برگزاری نشست های متعدد و تاکید استاندار هنوز کندی در این زمینه وجود دارد.
بهاروند گفت:بانک های عامل در گرفتن وثیقه سخت گیر هستند و فرآیند استعلام نیز زمان بر است و در شهرستان ساوه صندوق ضمانت بانک توسعه صادرات دایر نشده است.
وی یادآور شد: برخی از مشکلات مانند کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش و مواد اولیه و همچنین روند کند خدمات برخی ادارات از مشکلات حوزه صنعت شهرستان ساوه است که باید هر چه سریعتر رفع شود.
وی گفت: انتظار است که خاموشی ها طبق برنامه اعمال شود تا صنعت و سایر حوزه ها کمتر آسیب ببینند.
فرماندار ساوه نواقص درترخیص کالاها در گمرک ساوه را به دلیل نداشتن کد رهگیری از دیگر مشکلات موجود در بخش صادرات ساوه دانست و گفت: انتظار است این مشکل از سوی مراجع مرتبط حل شود..
بهاروند در مورد شهر جدید صنعتی ساوه، گفت: در 2 ماه اخیر تحولات مناسبی به خصوص نصب پست 63 کیلوولت و اجرای سایر زیرساخت ها به خصوص اعطای انشعاب برق به 20 واحد صنعتی انجام شده و قرارداد واگذاری برای 110 واحد دیگر منعقد شده است.
وی همچنین خواستار مساعدت برای اتصال جاده دسترسی این شهر صنعتی به آزادراه شد.
فرماندار ساوه گفت: مراحل نهایی ایجاد شهر صنعتی در آوه نیز در دست بررسی قرار دارد.
بهاروند همچنین به مشکل ترخیص خودرو در ساوه اشاره کرد و بیان کرد: با پیگیری انجام شده این مشکل نیز برطرف شده است.
وی گفت: اخذ مجوز برای تاسیس اتاق بازرگانی در ساوه باید در اولویت باشد چراکه برای دانش افزایی مدیران بخش صنعت لازم است.
فرماندار ساوه در خصوص لزوم ایجاد پایانه صادراتی انار نیز یادآور شد: از سوی کشاورزی 20 هکتار زمین تخصیص یافته و قرار است همه روستاهای ساوه که در تولید انار نقش دارند در یک تعاونی متمرکز شوند.بیان کرد: روستای اسماعیل آباد از لکه های صنعتی مهم در شهرستان ساوه است و باید نگاه ویژه ای به آن باشد.
وی گفت: کشاورزی ساوه همپای صنعت به پیش می رود و این شهرستان در برخی محصولات رتبه نخست استان را دارد.
امام جمعه ساوه نیز در این نشست گفت: ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی پای انقلاب خود هستند و دشمن را ناامید می کنند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی خاطرنشان کرد: بین قدرت و اقتدار تفاوت بسیار است و نظام اسلامی دارای اقتداری مشروع و مبتنی بر توان ملت است.
وی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان درخواست کرد: در سایه وحدت امور را پیگیری کنند و رضایتمندی مردم را از خدمات بالا ببرند.
امام جمعه ساوه عنوان کرد: باید انسجام ملی در بالاترین سطح حفظ شود و همه در این راستا در کنار هم باشند.
حجت الاسلام حسینی گفت: رعایت حقوق شهروندی و تقویت سرمایه اجتماعی را تکلیف همگان دانست.
وی همچنین عدالت ورزی و تبعیض قائل نشدن را از مصادیق حقوق شهروندی دانست که لازم است از سوی مسئولان به آن توجه خاصی شود.
امام جمعه ساوه گفت: جابه جایی مدیران باید توام با احترام باشد و با هماهنگی مسئولان شهرستانی انجام شود.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: حمایت و پستیبانی از دولت وظیفه شرعی و قانونی است.
معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: دستور العمل صرفه جویی در انرژی الکتریکی از 2 هفته پیش با بخشنامه استاندار مرکزی ابلاغ شده و همه دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.
سعید فرخی گفت: برنامه تغییر ساعات کار دستگاه های اجرایی با هدف کاستن از پیک مصرف در استان اجرا شده و تمامی دستگاه ها باید در ساعات کارکرد صرفه جویی در استفاده از مولدها و وسایل سرمایشی را جدی بگیرند.
وی افزود: مشکلات ارزی و نحوه تخصیص ارز برای صنعتگران و صادرکنندگان در نامه ای ارجاع شده و با قوت پیگیری می شود.
ساوه دومین قطب صنعت و کانون جمعیتی استان مرکزی پس از اراک است.
6539/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال ایران سازمان برنامه و بودجه صرفه جویی در انرژی صنعت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است