Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار منتظر المهدی گفت: به زودی شاهد شکوفایی و فتح قله‌های موفقیت یکی پس از دیگری در ناجا خواهیم بود.

پایگاه خبری پلیس: سردار دکتر "سعید منتظر المهدی" در آیین تکریم و معارفه تعدادی از معاونان و فرماندهان ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم، شهیدان مرزبانی و عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: یاد کنم از کسانی که هستی امروز ما از هست آنان است، مردان مردی که روزگارانی با آنان همسفر و هم نفس بودیم؛ ابدان مطهرشان آماج گلوله‌های دشمن قرارگرفت و تا اخرین نفس وآخرین منزل ایستادندتاامروز بمانیم، ستارگان پر فروغ و بی غروبی که در کهکشان‌ها نشانگانی هستند برای ما زمینیان و خاکیان و شاید در زمین گمنام، ولی در آسمان‌ها مشهورترین‌ها هستند، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غیرتمند مدافع حرم و مرزبانانی و ۱۳ هزار شهیدمظلوم نیروی انتظامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت می‌کردم که در هر مجلس و محفلی به خوبی و نیکی از آن یاد می‌شود. از ناجا در هر مجلسی به عنوان سازمانی پویا، پرتلاش، پرکار، توانمند و کارآمد یاد می‌شود که همه اذعان‌ها در خوبی و پویایی ناجا به دلیل اندیشه راهبردی فرمانده ناجادارند.

منتظرالمهدی با بیان اینکه فرمانده ناجا عنوان کرد: شاید این آخرین فرصت من باشد که از پشت تریبون ناجا واقعیت‌هایی را درباره نیروی انتظامی بگویم و البته می‌دانید که نه بدنبال کسب موقعیت و جایگاه، شغل و مسئولیت هستم و نه چیز دیگری، اما دراین پایان ماموریتم درمعاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده نگری و آینده نگاری، پیش بینی، پیش دستی، پیش تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت است ودارای قدرت گفتمان، مجاب گری و تغییر اذهان و... هستند.

وی خاطر نشان کرد: در فضای اندیشه جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجاب گری و عملیات روانی را بلد باشند، بتوانند ذهن‌ها را همراه نمایند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند.

این مقام مسئول مطرح کرد: در بیشتر اندیشکده و دانشکده‌های نظامی و انتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند علوم شناختی و عملیات روانی و مجاب گری را آموزش می‌دهند.

وی اضافه کرد: سردار اشتری بخوبی فرصت‌های پیرامون خود را می‌شناسند و از همه ظرفیت‌ها برای ارتقاء سازمان ناجا استفاده می‌کند. فرمانده ناجا سرمایه‌های بی بدیل اجتماعی را پاس و همه این سرمایه‌ها را بکار می‌گیرند.

دکتر منتظر المهدی اضافه کرد: ایشان دارای هوش شنیداری هستند و فرصت گفتمان بر‌ای فرماندهان و معاونان ایجاد وشنوای سخنان آنان هستند. شما بزودی شاهد شکوفایی وفتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری در ناجا خواهید بود وبا برنامه ریزی و هدف گذاری‌هایی که فرمانده و حکم فرمای ناجا در کنار تیم کاردان و دانا در هییت رییسه ناجا و معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان پرتلاش استان‌ها برای مجموعه صورت بندی کردهاند از پیچ‌های صعب العبور گذر وآینده‌ای روشن درانتظار کارکنان خدوم ناجاخواهدبود انشالله.

وی در بخش دیگری از سخنان با تشریح کارکرد و ماموریت‌های معاونت اجتماعی ناجا گفت: لازم و شایسته می‌دانم از تلاش تک تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافا کارکنان این معاونت زحمت کش و مظلوم هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: همواره در مرکز و استان‌ها تیم‌های رسانه‌ای وعملیات روانی درفضای مجازی به صورت شبانه روز و بر خط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان هستم.

وی درپایان انتخاب اصلح سردار نوریان در سمت معاون اجتماعی را تبریک و از فرمانده ناجا به خاطر قبولی جابجایی مسئولیت در معاونت اجتماعی تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XXd

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار منتظر المهدی قله های موفقیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود