Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین دوره کاراته قهرمانی آسیا در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که تیم ملی مردان ایران در بخش کومیته در صدر این بخش ایستاده است. ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان دومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا که با حضور 314 کاراته‌کا از 29 کشور در اردن در جریان است، اگر چه در مجموع مدال‌های مردان و زنان تیم ملی ژاپن با اتکا به هنر و مدال‌آوری کاتاروهایش با هفت طلا، دو نقره و یک برنز سهم بیشتری از مدال‌ها داشته، اما تیم مردان ایران بهتر از 28 کشور حاضر در رقابت‌ها عمل کرد و با دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از اردن با دو مدال طلا و یک نقره و ژاپن با یک مدال طلا و یک نقره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در مجموع مردان و زنان نیز تیم ایران با سه مدال طلا و یک نقره و سه برنز تیم دوم جدول رده‌بندی است.

جدا از سه تیم ژاپن، ایران و اردن میزبان، چین تایپه با یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز و چین با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول توزیع مدالی قرار دارند.

تیم کویت با یک مدال طلا و دو برنز، مالزی با سه مدال نقره و دو برنز، ویتنام با سه مدال نقره و یک برنز، عربستان با دو مدال نقره و سه برنز و اندونزی با یک مدال نقره و چهار برنز به ترتیب تیم‌های ششم تا دهم جدول توزیع مدال‌ها هستند.

تیم‌های هنگ‌کنگ و قزاقستان هر کدام با سه مدال برنز، تایلند و ازبکستان هر یک با دو مدال برنز، امارات و ماکائو هر کدام با یک مدال برنز دیگر تیم‌هایی بودند که نمایندگان خود را روی سکوهای قهرمانی دیدند.

تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم توسط حمیده عباسعلی، مجید حسن‌نیا و صالح اباذری به مدال طلا دست یافته است، علی‌اصغر آسیابری مدال نقره گرفت و مهدی خدابخشی، شیما آل‌سعدی و کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی‌پور, نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری‌زاده نیز به سه مدال برنز دست یافتند.

پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا فردا (یکشنبه - 24 تیر ماه) با برگزاری مبارزات تیمی مردان و زنان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,30,32/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899770

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو