Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی شهرستان کاشان در حاشیه آئین بهره برداری از این طرح ها در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل از شهریورماه ١٣٩٤ با هدف ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان در زمینی با زیربنای ٢ هزار و ٦٠٠ مترمربع به ارزش 150 میلیارد ریال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علیرضا افشار با اشاره به اینکه برای ساخت و تجهیز این مرکز بالغ بر ٨ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان هزینه شده است افزود: این درمانگاه در سه طبقه شامل بخش های عمومی، تخصصی، فوریت های پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و داروخانه در زمان ٢ سال ساخته شد و از چند ماه پیش نیز به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود.

وی افزود: این درمانگاه از نظر استحکام مشابهی ندارد و با توجه به نهایت سخت گیری و بهره گیری از پیمانکار قوی، تمام استانداردهای ایمنی در اجرای طرح در نظر گرفته شده و می تواند الگویی برای سایر نقاط باشد.

به گفته وی، دکتر سیدتقی نوربخش پس از افتتاح این درمانگاه به واحد پذیرش مراجعه و روند بهره برداری از سامانه نسخه الکترونیک را از واحد پذیرش تا مراجعه به پزشک و دریافت دارو از داروخانه و سایر واحدهای این درمانگاه بررسی کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی شهرستان کاشان، افتتاح شعبه تامین اجتماعی شهید ابوالفضل زارعی را در ساختمانی استیجاری با زیربنای بیش از ٢٥٠ مترمربع در منطقه راوند کاشان یادآورشد و گفت:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و هیأت همراه پس از افتتاح این شعبه با خانواده شهید ابوالفضل زارعی دیدار و با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهیدان ابوالفضل زارعی و حسن شکاری که هر دو از کارکنان شهید سازمان تأمین اجتماعی هستند، تجلیل کرد.

دکتر افشار، در پایان افزود: ٦٤ نفر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و بیش از ١٠ هزار نفر از همکاران این سازمان از جامعه شریف ایثارگران هستند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند