Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عفت محمدی رئیس هیات روستایی وبازی‌های بومی ومحلی بخش مرکزی تربت جام گفت : بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت یک دوره مسابقات درقالب جشنواره بازی‌های بومی محلی دربخش مرکزی شهرستان برگزارشد.

وی افزود: این مسابقات درقسمت نونهالان و خانوادگی دررشته‌های مختلف برگزار شد که درپایان درقسمت نونهالان دردو قسمت هفت سنگ مهارتی خانم‌ها کیمیا نظری ازمحمودآباد سفلی، انیسه رشیدی از تیمنک علیا وثنا دانا ازبزد به ترتیب عناوین اول تاسوم راکسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدی ادامه داد: در رشته کلاس کلاس کیمیا نظری از محمودآباد سفلی، انیسه رشیدی از تیمنک علیا و زهرا آبجوشک از محمودآباد سفلی به مقام‌های اول تاسوم دست یافتند و در رشته یه قل دوقل ملیکا عبدی از لنگر، مریم عظیمی فر از تیمنک علیا و زهرا آبجوشک از محمودآباد سفلی درجایگاه‌های اول تاسوم قرار گرفتند.


رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی بخش مرکزی گفت : دربخش خانوادگی ودررشته‌های قطاربازی ، یه قل دوقل و کلاس کلاس خانواده‌های عبدلی از روستای لنگر، خانواده آبجوشک از روستای محمودآباد و خانواده ذوالفقاری از روستای تیمنک علیا به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام //ز. ج   برگزاری یک دوره مسابقات درقالب جشنواره بازی‌های بومی محلی درتربت جام
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی