Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزآنلاین > گزارش - همشهری آنلاین:
بزرگترین کارخانه تولید گوشی در جهان با حضور نخست‌وزیر هند و رییس جمهور کره جنوبی افتتاح شد.

به گزارش همشهري آنلاين؛ این کارخانه در شهر «نویدا» (Noida)، یکی از شهرهای اقماری دهلی، قرار دارد و گفته می‌شود در سال تا ۱۲۰ میلیون گوشی هوشمند را می‌تواند تولید کند.

به گفته‌ی سامسونگ ، این کارخانه برای ساخت گوشی‌های پایین‌رده‌ی ارزان‌تر از ۱۰۰ دلار و همچنین ساخت پرچم‌دارهایی مانند گلکسی اس ۹ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند با داشتن بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهان برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و با توجه به جمعیت ۱.۳ میلیاردی این کشور، این بازار پتانسیل زیادی برای رشد دارد.

مدتی پیش، شیائومی در هند موفق شد جای سامسونگ را به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌ها پر کند و با توجه به این موضوع، افتتاح این کارخانه نقش مهمی در این رقابت تنگاتنگ ایفا خواهد کرد.

نخست‌وزیر هند برای حمایت از تولید داخلی، تعرفه‌ی واردات را افزایش داده است و به همین خاطر شرکت‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی که در این کشور کارخانه دارند، از پرداخت این تعرفه‌ها معاف هستند. حتی اپل هم که گوشی‌هایش قیمت چندان کمی ندارند، علاوه بر مدل SE، از مدتی پیش خط تولید آیفون ۶ اس را در این کشور راه انداخت.

هند با داشتن جمعیت بسیار زیاد، یکی از بازارهای بسیار جذاب برای سازندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، اما به دلیل قدرت خرید پایین این افراد، رقابت زیادی بر سر ارائه‌ی گجت‌های ارزان‌قیمت وجود دارد. این بازار برای بزرگ‌ترین سازنده گوشی در جهان (سامسونگ) آنقدر مهم به حساب می‌آید که بزرگ‌ترین کارخانه تولید گوشی در جهان را در این کشور تاسیس کرده است.

در همین زمینه: گلکسی S۱۰ با دوربین سه‌تایی قدرتمند به بازار می‌آید گلکسی نوت ۹ در روز ۱۸ مرداد معرفی می‌شود آیا گلکسی اس ۸ مینی و گلکسی اس ۹ مینی در راه‌اند؟ گلکسی S۹ یا گلکسی S۸؛ کدام یک بهتر است؟ چرا گلکسی اس ۹ از آیفون ۱۰ بهتر است؟ گلکسیS۹؛ برچم‌دار جدید سامسونگ معرفی شد سامسونگ گلکسی S۹ | پرچم‌دار جدید در راه است سامسونگ ساخت صفحه نمایش‌های OLED را کاهش می‌دهد قیمت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس لو رفت گلکسی اس ۹ بلندگوی استریو و ایموجی ۳D دارد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید ساز و کارهای اجرای این رهنمودها دانست.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری این مراسم در کارخانه‌ای بزرگ که محصولاتی قابل عرضه برای بازارهای داخلی و خارجی دارد، محصولات تولید شده در این کارخانه را گواه توانایی و تلاش کارگران و مهندسان و نیز نشان‌دهنده وجود توانمندی در کشور برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: البته نباید به همین میزان بسنده کرد.

دکتر رئیسی دستاورد دیگر تلاش‌ها و تولیدات این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی کشور را امیدآفرینی با وجود تحریم‌ها و فشارها و برخی کاستی‌ها توصیف کرد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است و افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری ترجمان همان شعار ارزشمند «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان همانطور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید در عرصه اقتصادی نیز ناکام گذاشتید و خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به عمل آمدن همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر در جهت ارتقای کیفی و کمی روزانه تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد، چنانکه در سفر اخیر ما به سریلانکا مهندسان و متخصصان سریلانکایی تاکید داشتند که کار متخصصان ایرانی در ساخت سد و نیروگاه در آن کشور از نظر فناوری و علم‌پایه بودن کاملا به‌روز و حتی بی‌نظیر بوده و برای اولین بار در منطقه کاری با این سطح از تکنولوژی اجرا شده است.

خبر تکمیل می‌شود ... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung