Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: گروه جهادی شهید جلیل از ۲۱ تیر به منطقه سادات محمودی اعزام و به مدت ۲ روز با استقرار در روستا‌های دینگو و دوراه به مردم منطقه خدمات رایگان ارائه دادند.

حامد برازش مسئول گروه جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی شهید جلیل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری استان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی به منطقه محروم سادات محمودی اعزام و به مردم نیازمند ارائه خدمات پزشکی و دارویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حامد برازش با اشاره به برگزاری سومین اردوی گروه جهادی شهید جلیل بیان کرد: این گروه جهادی از ۲۱ تیر به منطقه سادات محمودی اعزام و به مدت ۲ روز با استقرار در روستا‌های دینگو و ۲ راه به مردم منطقه خدمات رایگان ارائه دادند.

این فعال دانشجویی مطرح کرد: در این ۲ روز با همکاری و اطلاع‌رسانی دهیاران روستا‌های سادات محمودی علاوه بر روستا‌های دینگو و دوراه، مردم محروم و نیازمند روستا‌های گل چهرآباد، پراشکفت، پشت چاه، دزک و سایر افرادی که از روستا‌های دیگر مراجعه کردند توسط تیم پزشکی ویزیت شدند و خدمات لازم را دریافت کردند.

مسئول گروه جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: گروه جهادی اعزامی شامل تیم پزشکی، دندانپزشکی مامایی، پرستاری، دارو، تغذیه، مشاوره و یک طلبه خواهرمی باشد.

وی گفت: در بخش مامایی بیش از ۷۰ بیمار، در بخش پزشکی ۴۰۰ بیمار و در بخش دندان‌پزشکی به بیش از ۱۵۰ بیمار خدمات پزشکی و دارویی ارائه‌شده است.

برازش با ابراز تأسف از عمق محرومیت مردم این روستا‌ها اظهار داشت: متأسفانه روستائیان این منطقه از مشکلات عمده گوارشی و دهان و دندان رنج می‌برند.

مسئول گروه جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  خاطر نشان کرد: روستائیان استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل دوری و سرسام‌آور بودن هزینه‌های ایاب و ذهاب به شهر و همچنین عدم اطلاع‌رسانی و آموزش کافی همواره با مشکلات عدیده پزشکی مواجه هستند.

وی ادامه داد: به دلیل عدم توانایی مالی بیماران در مناطق روستایی در بسیاری از موارد از مراجعه به پزشک خودداری می‌کنند و همین باعث بروز بیماری‌های حادتر و مشکلات جدی‌تر برای بیماران می‌شود، و در برخی موارد حتی فوت بیمار را نیز به همراه دارد.

برازش با تشکر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و استان قدس رضوی مطرح کرد: برنامه‌ تیم جهادی ما برای منطقه سادات محمودی برای بازه  زمانی ۴ روزه برنامه ریزی شده بود، اما مراجعه مردم در این ۲ روز به حدی بود که با کمبود دارو مواجه شدیم.
مسئول گروه جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه افزود: از مسئولان استانی، استاندار و همه کسانی که توانایی کمک دارند سوای هیاهو‌های جریانی و سیاسی در حد توان خود به برگزاری چنین اردو‌هایی کمک کنند تا شاید کمی بتوانیم از درد و رنج مردم محروم استان بکاهیم.

وی افزود: از صفرتا صد این اردو، نظیر دندان‌پزشکی، پزشکی، دارو و ... به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه جهادی اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی ویزیت رایگان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این گروه فوق تخصصی موسوم به ابن سینا تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به ثبت نام بیماران شکاف لب، سوختگی‌های مزمن و آب مروارید می‌نماید.
گروه های جهادی خدمات رایگان درمانی جراحی به بیماران نیازمند، ناهنجاری مادرزادی، جراحی چشم، دندانپزشکی، ناهنجاری فک و صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی، خدمات تخصصی بی هوشی و پرستاری و مددکاری را به صورت رایگان ارایه می دهد.
زمان پذیرش و انجام جراحی برای بیماران از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین و اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه www.marhambfi.ir مراجعه کنند.
   

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد