Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا، رئیس اداره قرآن و عترت سازمان اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: این مسابقات ۲۰ تیرماه با شرکت 160 برگزیده مرحله شهرستانی به میزبانی بجنورد در شبستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و دانشکده علوم قرآنی برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در نهایت 15 نفر شامل نفرات اول هر یک از رشته‌ها طی مهرماه سال جاری برای شرکت در مرحله کشوری این مسابقات به استان مرکزی اعزام می‌شوند.
صالحی نیا افزود: در بخش خواهران «راضیه رستمی در رشته قرائت»، «مهری برات زاده درترتیل»،« سیده نجم الدین حسینی در حفظ کل»،« حمیده خوش سیرت در حفظ ۲۰ جزء »،« اغل بیگم جلایردر حفظ۱۰ جزء»،« زهره رحیمی در حفظ۵ جزء»،« صدیقه آذری در دعاخوانی» رتبه اول را کسب کردند.
وی عنوان کرد: در بخش برادران «مجتبی روئینی فرد در قرائت»،« مصطفی قوی بنیه درترتیل »،« حمید رحمتی در حفظ کل »،« جلیل پورمند در حفظ۲۰ جزء »،« امین الهی در حفظ۱۰ جزء »،« حسین غفوری فرد در حفظ۵ جزء »،« حمید ساعدی دراذان »،« محمد غریب دردعاخوانی »نیز حائز رتبه اول شدند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سید محمد رضا سیدحسینی گفت: طبیعت خشک و کم باران استان، نیاکان سخت کوش مردم این دیار را مانند سایر استان‌های کویری کشور به سمت تکنولوژی حفر قنات سوق داده که نتیجه زحمات آنها در قالب هزار و ۹۲۵ رشته قنات به طول دو هزار و ۳۲۷ کیلومتر به عنوان میراثی گرانبها به ما سپرده شده است.
وی گفت: استان سیستان و بلوچستان از نظر تعداد قنوات رتبه ششم کشوری و به لحاظ وابستگی کشاورزی استان به آب قنات با ۱۵ درصد رتبه چهارم کشوری را در بین استان‌های قنات خیز کشور داراست و این نکته موید نقش بسزا و مهم قنات در تولید محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان است.
وی اظهار کرد: در بارندگی‌های اسفند ماه سال گذشته و بارش‌های فروردین امسال و وقوع سیل در استان، بیش از ۳۰۰ رشته از قنوات دچار خسارت شده است و جهت مرمت و بازسازی این قنوات، اعتباری بیش ازهزار و ۲۰۰ میلیاد ریال مورد نیاز است.

دیگر خبرها

  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود