Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی از احتمال قریب الوقوع ورشکستگی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج خبر داد و گفت: در صورت عدم بی توجهی استاندار و هیئت امناء، احتمال ورشکستگی این بیمارستان حتمی است.

خبرگزاری شبستان – البرز: همان بدو ورود به کلانشهر کرج، بیمارستانی با تجهیزات کامل، اکیپ پزشکان توانمند و پرستارانی مجرب با نام بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان قدیمی ترین بیمارستان استان البرز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم کرج و دیگر شهرستان های استان البرز این مرکز تخصصی را یکی از بهترین مراکز درمانی می دانند چرا که در راستای خدمت به بیماران سابقه ای طولانی دارد.

 

با این وصف، قریب بیش از یک سال است که زمزمه هایی از بی توجهی مسئولان به این بیمارستان شنیده می شود. تا آن جا که بسیاری از پرسنل بخش های متعدد در تماس با رسانه های استان از جمله خبرگزاری شبستان در البرز، درخواست مساعدت داشته اند تا صدای آنان به گوش مسئولان برسد.

 

از حقوق معوقه پزشکان و پرستارها و مطالبات آنان که بگذریم، سهم پرسنل خدمات از نظر تقاضای پرداخت حقوق معوقه بیش از یک ماه بیش از پیش وضعیت ورشکستی بیمارستان را نشان می دهد.

 

با در نظر گرفتن وضعیت دیگر بیمارستان های استان البرز همچون بیمارستان شریعتی که بیماران بسیاری در تماس های مکرر اعلام داشته اند به خاطر حجم بیمار بر روی برانکارد در حیاط بیمارستان مانده اند و از طرف دیگر بیمارستان امام حسین(ع) پزشک ندارد و با وجود بهترین امکانات فوق تخصصی آی سی یو و اتاق عمل خالی است.

 

همچنین بیمارستان ثارالله که متخصص بیهوشی و ارتوپدی ندارد و از همه دردناک تر بیمارستان کمالی که مختص بانوان و زایمان است از وجود پزشک سونوگرافی زن بی بهره است، می توان گفت، سفرهای مکرر وزیر بهداشت و درمان و تیم همراه به این استان، نتایجی که باید به همراه داشته باشد را نداشته است.

 

ورود محمدجواد کولیوند، نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی به مسئله بیمارستان امام خمینی (ره) کرج سرفصلی شد تا نسبت به بیان مشکلات متعدد مردم در این خصوص تأملی داشته باشیم.

 

 

کولیوند در رابطه با وضعیت مشکلات و دغدغه های پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) عنوان کرد: ضروری است در خصوص حل مشکلات این بیمارستان هیئت امناء بیمارستان تشکیل جلسه دهد.

 

وی با تأکید بر ورود استاندار به این مشکل مطرح کرد: عدم ثبات مدیریت و سوء مدیریت، زمینه ایجاد مشکلات جدی برای بیماران و کارکنان این بیمارستان شده است.

 

نماینده مردم استان البرز ادامه داد: 4 دانگ از این بیمارستان در اختیار منطقه 16 شهرداری استان تهران و 2 دانگ متعلق به بنیاد شهید انقلاب اسلامی است که سال ها توانسته است خدمات رسانی به بیماران به ویژه جانبازان گرانقدر را داشته باشد.

 

وی توضیح داد: انتظار می رود با شکل گیری هیأت امنائی متشکل از نمایندگان دولت ، نماینده سازمان همیاری شهرداری، نماینده علوم پزشکی و بنیاد شهید، مقدمات رسیدگی به وضعیت حقوقی پرسنل این بیمارستان فراهم گردد.

 

روزهای اوج و شکوه بیمارستان امام خمینی(ره) چندان دور نیست، روزهایی که این بیمارستان در زمینه رسیدگی به بیماران قلبی سرآمد بود.

 

و امروز؛ جامعه در حال توسعه به معنای بهره مندی شهروندان از حداقل حقوق شهروندی است و رشد سرانه جمعیت استان البرز همچنین استراژی بودن استان از حیث محور مواصلاتی استان های همجوار می طلبد نسبت به امر بهداشت و توسعه امکانات زیرساختی توجه ویژه ای گردد.

 

تجمع متعدد پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) برای دریافت حقوق های عقب افتاده مقابل استانداری البرز و اعتراض های متعدد آنان تا به امروز بی نتیجه مانده است و انتظار می رود با ورود نمایندگان مجلس و همراهی رسانه این مهم محقق گردد و این بیمارستان از ورشکستگی نجات پیدا کند.

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور روزنامه حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع آیت الله محمدرضا حدائق اسحاق جهانگیری شورای نگهبان پرسنل بیمارستان ورشکستگی بیمارستان بیمارستان امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم