Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جزئیات جدیدی از «سریع و خشن 9» منتشر نشده است و به نوعی می توان گفت که کمپانی یونیورسال تمام تلاش خود را می کند تا این فیلم برای مخاطبان بی شمار خود غیر قابل پیش بینی باقی بماند و خبری از داستان فیلم منتشر نشود.

اما در همین خصوص دواین جانسون که با کاراکتر «راک» در مجموعه های قبلی این فیلم حضور داشت خبر از قطعی بودن اکران فیلم در ماه آپریل سال 2020 داد و گفت که فقط می توانم بگویم حضور من ، جیسون استات هام و  وین دیزل قطعی شده و شاهد حضور جوردانا بروستر نیز خواهیم بود ولی درباره جزئیات فیلم نمی توانم بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی یونیورسال اخیرا تصمیم گرفت تا تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 9 را از سال ۲۰۱۹ به سال ۲۰۲۰ تغییر دهد و به جای آن، نسخه فرعی این  فیلم را که به داستان لوک هابز با بازی دواین جانسون و دکارد شاو و جیسون استاتهام می پردازد را در سال ۲۰۱۹ به اکران در بیاورد.

طبق اعلام رسمی کمپانی یونیور سال کارگردانی«سریع و خشن 9 » دوباره به جاستین لین رسیده است و او کارگردانی سری جدید این فیلم را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام /

سریع و خشن 9 چه زمانی اکران می شود؟

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود