Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@19:16:38 GMT

دو بازیکن سرخپوش دیپورت شدن

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۴۴۲۶

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ۲ بازیکن تیمش راضی نیست و آنها را نمی‌خواهد.

 نقل‌ و انتقالات امسال تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیش از آمدن جان توشاک انجام شد و اکثر بازیکنان جدید با نظر رضا مهاجری به این تیم پیوستند. جان توشاک، سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی پیش از آمدن به ایران هم اعلام کرده بود که اگر از کیفیت فنی هر کدام از بازیکنان راضی نباشد، آنها را کنار خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، حالا خبرهای رسیده از اردوی تراکتورسازی حکایت از این دارد که توشاک از دو بازیکن تیمش راضی نیست و آنها را برای فصل آینده نمی‌خواهد.

توشاک این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه هم رسانده و به آنها گفته است که از این دو بازیکن استفاده نخواهد کرد و اگر آنها در تراکتورسازی بمانند، فقط در فهرست جا پر می‌کنند و سهمیه تیم از بین می‌رود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا باید این بازیکن را بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هلندی ۲۶ ساله در پنجره‌‌های نقل و انتقالاتی اخیر چندین‌بار با احتمال انتقال به منچستر یونایتد و اخیراً بایرن مونیخ مواجه شده است اما تاکنون تمایلش را برای ماندن در بارسلونا حفظ کرده است.

به نظر می‌رسد بارسلونا در نظر دارد در پنجره نقل و انتقالات آتی تکلیف دی‌یونگ را روشن کند و حتی پیشنهادهای مناسب برای این بازیکن را بررسی کند. امانوئل پتی معتقد است با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌تواند بازیکنان جوانی مانند پدری، گاوی، لامینه یامال و پائو کوبارسی‌ را بفروشد، باید بازیکنان باسابقه‌تر را برای فروش در دسترس قرار دهد.

او گفت: «من کاملا موافقم که آنها باید به جوانان پایبند باشند. این واقعیت است که آنها در حال حاضر درآمد زیادی ندارند و با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند. آنها باید به سطح اول فوتبال جهان بازگردند و این جوانان نماینده آینده باشگاه هستند.

حتی فروختن آنها باعث مشکلاتی در رختکن و خود باشگاه می‌شود. هواداران را تصور کنید که اخبار فروش ستاره‌های جوان‌شان را می‌شنوند. اصلا قابل درک نیست.

آنها باید به سراغ بازیکنانی به‌جز جوانان بروند. برای مثال دی‌یونگ باید باشگاه را ترک کند. الان چهار پنج سال است که آنجا بوده و تاثیری نداشته است. او بازیکن خوبی است، اما به بارسلونا نمی‌خورد. او باید برود و صادقانه بگویم، فکر می‌کنم باید در انگلیس بازی کند.

علاوه‌بر او بازیکنان باتجربه دیگری هم هستند که می‌توانند باشگاه را ترک کنند و بارسا با فروش آنها مشکلات مالی‌اش را بهتر کند.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا باید این بازیکن را بفروشد
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران