Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:43:25 GMT

رهایی گروگان 10 ساله توسط پلیس هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۴۵۲۸

رهایی گروگان 10 ساله توسط پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رهایی گروگان 10 ساله توسط پلیس استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار عزیزاله ملکی  گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان سیریک که آدم ربایان اقدام به ربودن پسربچه‌ای 10 ساله بنام سالم شهریاری کرده‌اند، با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه ربایندگان جهت برقراری ارتباط با خانواده ربوده شده از خط تلفن متعلق به یکی از کشورهای همسایه استفاده می‌کردند و جهت رهایی از پدروی تقاضای مبلغ 200 هزار دلارکرده وخواستار قرار ملاقات با پدر گروگان بودند‌، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل دو اکیپ به همراه شاکی به محل قرار درشهرستان ایرانشهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با توجه به حرفه‌ای بودن آدم ربایان قرار ملاقات توسط آنها به یک محل اشرار خیز دیگر تغییر یافت که با توجه به حضور بموقع ماموران و هوشیاری تیم اعزامی، ربایندگان عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی هوا فرد ربوده شده را رها و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: گروگان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بصورت صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و تلاش بی وقفه ماموران جهت دستگیری آدم ربایان ادامه دارد. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رهایی گروگان منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر