Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل این کارخانه گفت: بیش از 30 محصول در زمینه پخت نانهای ایرانی از جمله فرتونلی نان لواش خشک اتوماتیک ، فرتونلی نان تافتون و بربری ، فرتونلی نان بربری اتوماتیک ، فرگردان نان تافتون ، بربری و لواش ، فر مخصوص پخت نان سنگک ، دستگاه پخت نان فانتزی ، فر تونلی نان لواش نرم با سیستم اکسترودری و غلطکی تولید میکنیم که همه آنها تاییدیه های داخلی و اروپایی را کسب کرده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات افزود: محصولات ما 35 درصد از دستگاههای موجود کمتر سوخت مصرف میکنند و آلودگی زیست محیط آنها تقریبا صفر است و گواهی کشور آلمان در کم مصرفترین دستگاه را نیز کسب کرده ایم ضمن اینکه در پخت از حرارت مستقیم استفاده نمیشود .
وی افزود: محصولات ما در بازار ایران شناخته شده است و به دلیل اینکه ایرانیان زیادی در مناطق مختلف جهان داریم و خواهان نان ایرانی هستند دستگاههای ما به 45 کشور جهان از جمله نیوزلند ، استرالیا ،آمریکا و کانادا صادر میشود به همراه خدمات پس از فروش که مدت آن ده سال است .
بیات گفت: مشکل اصلی ما علاوه بر اینکه نمیتوانیم نمایندگی در کشورها داشته باشیم تهیه مواد اولیه برای تولیداتمان است و در حال حاضر تقریبا 450 هزار دلار سالانه ارز آوری برای کشور داریم که در صورت گسترش و افزایش صادرات میتوانیم این میزان را به 3 میلیون دلار در سال برسانیم .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پرديس نان پخت محيط زيست صادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان