Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

منصور پنجه خامنه، مدیر موسسه قرآنی امام صادق(ع) خامنه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 120 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، صوت و لحن و تجوید از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می شوند.
وی از تاثیر قرائت قرآن در متعادل شدن روح و روان انسان گفت و افزود: قرائت قرآن و فهمیدن و عمل به قرآن در روح و روان و جسم انسان آن چنان تأثیری می‌گذارد که رفتار او را متعادل، محبوب مردم و خدا می شود، در نتیجه سعادت دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنجه خامنه، به پایه‌های سنی قرآن آموزان اشاره کرد و گفت: قرآن آموزان در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.
وی، یادگیری احکام تجوید را برای تلاوت قران ضروری دانست وادامه داد: تلاوت درست، خواننده قرآن را برای فهم درست و صحیح آن یاری می رساند، اما از خواندن نادرست، فایده مطلوب به دست نمی‌آید، به همین دلیل یادگیری احکام تجوید، برای تلاوت قرآن کریم چیزی اساسی به شمار می رود.
مدیر موسسه قرآنی امام صادق(ع) خامنه یادآور شد: قرائت با صوت و لحن يا نغمه و آهنگ در جذابيت و تأثيرگذارى قرائت قرآن و درک معانى آن نقش فراوان دارد.
وی با اشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) افزود: پیغمبر(ص) می فرمایند: براستی این قلبها زنگار می گیرد، همان طور که آهن زنگار می‌گیرد، جلای قلب‌ها قرائت قرآن است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)