Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد رضوی صبح یک‌شنبه در جلسه توجیهی پرداخت وام‌های اشتغال روستائیان و عشایر میامی به میزبانی فرمانداری این شهر بابیان اینکه به دنبال توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها هستیم، ابراز داشت: ۲۱۰ فرصت شغلی بااعتباری معادل چهار میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد میامی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ایجاد ۳۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان میامی تا پایان سال جاری هدف‌گذاری شده است، افزود: برای این طرح‌ها هشت میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان برای مددجویان شهرستان میامی اعتبار نیاز است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی به رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در مناطق روستایی کمک می‌کند، ابراز داشت: ۱۶۵ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار سه میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان در بخش کالپوش میامی هدف‌گذاری شده است.

رضوی بابیان اینکه ۲۶ فقره تسهیلات از محل منابع تسهیلات اشتغال‌زایی صندوق کمیته امداد برای مددجویان جویای شغل کالپوش در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: این تعداد تسهیلات رقمی معادل ۴۷۹ میلیون تومان را شامل می‌شود که اجرای کامل آن در کاهش فقر مؤثر است.

وی بابیان اینکه ۱۵ فقره تسهیلات از محل قانون بودجه برای ایجاد فرصت‌های شغلی منظور شده است، افزود: این تسهیلات رقمی به ارزش ۳۰۰میلیون تومان برای تأمین فرصت‌های شغلی محسوب می‌شود که افراد تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رضوی بابیان اینکه تاکنون به ۱۲۴ طرح بااعتبار سه میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است، اضافه کرد: سهم شهرستان میامی از پنج هزار و ۲۱۹ طرح اشتغال‌زایی استان ۳۸۸ طرح بوده است که معادل ۷.۵ درصد را شامل می‌شود.

کد خبر 4347260

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی کميته امداد سمنان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی آتش سوزی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود