Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، مشعل بن حسن الزبیدی، مدیرکل گمرک فرودگاه بین المللی مدینه منوره اعلام کرد که ورود حجاج بیت الله الحرام به فرودگاه مدینه از دیروز (شنبه) طبق برنامه ریزی قبلی آغاز شده است و همه امکانات برای ورود حجاج فراهم است.
 
وی افزود: آموزش های لازم برای ارائه بهترین خدمات به حجاج، به دست اندرکاران ارائه شده است و حجاج از لحظه ورودشان به مدینه تا رسیدن به محل اقامتشان، از این خدمات بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شایان ذکر است، امسال 85 هزار و 200 زائر ایرانی برای حضور در مراسم حج تمتع به عربستان اعزام می‌شوند؛ اولین گروه زائران 27 تیرماه به حج مشرف خواهند شد و روند اعزام زائران تا 24 مردادماه ادامه دارد.
 
اولین گروه خادمان حجاج ایرانی امروز (یکشنبه) به مدینه منوره سفر کردند تا زمینه حضور زائران را فراهم سازند.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در پاسخ به پیگیری تسنیم درباره شرایط دریافت ارز حجاج و اینکه آیا دریافت این ارز مغایرتی با دریافت ارز مسافرتی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائراج ‎حج سال 1403 و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌‌صورت اسکناس) به مبلغ 500 (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز_مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد. 

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. 

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند