Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:16:49 GMT

آقای تاجران همسر شما در شهرداری چه کار می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۷۱۴۹

آقای تاجران همسر شما در شهرداری چه کار می کند؟

عضو شورای شهر اراک در انتقاد به حضور نامشخص همسر داوود تاجران شهردار اراک وی را مورد سوال قرار داد.

به گزارش ایلنا از اراک، پیمان رشیدی عضو شورای شهر اراک با طرح این سوال از شهردار گفت: این سوالی است که چندین بار از بنده پرسیده شده و به عنوان عضو شورا ، اطلاعی از این موضوع نداشته ام تا بتوانم پاسخگو باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا  همان گونه که سال گذشته حضور فردی در شهرداری که اعضای شورا به دلیل مشکلات  قانونی، مخالف  فعالیت ایشان بودند، منجر به قطع ارتباط و ادامه حضور  وی در مجموعه شهرداری شد، در این باره  هم شفاف سازی لازم انجام شود.

وی افزود: بنده حدود سه هفته گذشته، تذکراتی را در قالب چندین سوال از شهردار محترم در صحن علنی شورا مطرح کردم که تا امروز پاسخی به این سوالات داده نشده، اگر همچنان پاسخی داده نشود قطعا از این پس با مردم و رسانه ها، صریح و مستقیم سخن خواهم گفت و مسائل و مشکلات موجود را مطرح خواهم کرد چراکه شان و جایگاه شورا در این نیست که برای پاسخ به چند سوال، چندین بار تذکر دهم و یا مکتوب خواستار پاسخگویی شهردار محترم شوم.

این عضو شورای شهر همچنین درباره بحث درخواست‌های غیرقانونی برخی افراد از شهردار که از سوی یکی از اعضا بیان شد، تصریح کرد: از آقای شهردار انتظار داریم جهت تنویر افکار عمومی ، تمامی مستندات مربوط را ، نه تنها در اختیار شورا و رسانه‌ها قرار دهند بلکه به نهادهای نظارتی و بازرسی هم گزارش دهند و اعلام کنند ، چون این نهادها همیشه حامی مردم بوده اند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 شورای شهر شهرداری صحن علنی تاجران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛در نشست رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، عباس مرادی به عنوان سی و سومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.
اسماعیل آخوندی رییس شورای اسلامی نجف آباد گفت: به دنبال استعفای عبدالرسول امامی شهردار قبلی نجف آباد در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعیین سرپرست برای شهرداری، شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید، سوابق ۱۵ گزینه مختلف را بررسی کرد و در نهایت به دو گزینه نهایی عباس مرادی و محمد مغزی رسید.
آخوندی با اشاره به خواسته مطرح شده محمد مغزی مبنی بر پذیرش این سمت در صورت وجود اجماع نظر تمامی اعضا، و نبود اتفاق آراء، پس از بحث و بررسی مفصل اعضای شورای شهر عباس مرادی دیگر گزینه این مرحله را به عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب و معرفی کرد.
عباس مرادی که در کارنامه کاری خود شهرداری شهر‌هایی همچون فولادشهر و کلیشاد دیده می‌شود، در سال‌های گذشته به عنوان مدیر منطقه در برخی مناطق نجف آباد فعالیت کرده است.

دیگر خبرها

  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد