Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - مدير روابط عمومي فرودگاه گيلان کرد: تلفن گوياي اطلاعات پرواز فرودگاه بين المللي سردار جنگل رشت با شماره 199 راه اندازي شد.

سيد رضا علوي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در تماس با شماره يادشده ، اطلاعات پرواز بصورت گويا آخرين وضعيت روزانه فرودگاه رشت را اعلام مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: همچنين مخاطبان مي توانند در تماس با شماره 34880000 فرودگاه گيلان سئوال هاي مورد نظر خود را جويا شوند که اين شماره تلفن نيز بصورت گويا پاسخگو خواهد بود.
در زمان حاضر از فرودگاه بين المللي سردار جنگل رشت 112 سورتي پرواز در هفته به مقاصد داخلي انجام مي شود و فرودگاه گيلان به لحاظ زيرساختي، آمادگي افزايش تعداد پرواز به مقاصد داخلي را دارد اما اين موضوع نيازمند هم افزايي از سوي دستگاه هاي اجرايي استان و همچنين دفاتر خدمات مسافرتي است.
فرودگاه بين المللي سردار جنگل رشت سال 1348 در زميني به مساحت 220 هکتار ساخته شد؛ اين فرودگاه تنها فرودگاه گيلان در هفت کيلومتري جاده رشت انزلي ، حدود 15 کيلومتري منطقه آزاد بندرانزلي واقع شده و به سيستم هاي کمک ناوبري دقيق و ارتباطي مجهز است.
1881/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)