Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در جلسات دفتر امور عمرانی استانداری باید مدیرکل و یا معاون او حضور داشته باشد، گفت: اجازه ورود به کمتر از معاون دستگاه اجرایی در جلسات کاری مهم استان را نمی دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید مجتبی علوی امروز (۲۴ تیر) در جلسه برنامه ریزی حج 97 ضمن اعتراض به عدم حضور مدیرکل و یا معاون برخی مدیران در این جلسات مهم استان، تاکید کرد: روال جلسات این است که حتما مدیرکل یا حداقل معاون او در جلسات حضور داشته باشند تا کارها به خوبی پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه حج اقتدار نظام اسلامی و دین است، گفت: باید با اقدامات رضایت بخش خود کاری کنیم که هیچ آسیبی به نظام نرسد.

 

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی با حفظ کرامت مسافران، دقت کنند که گونه ماده ممنوعه ای از جمله مواد مخدر به هیچ وجه از کشور خارج نشود، افزود: آبروی نظام ارزش بالایی دارد و به هیچ وجه نباید خدشه دار شود.

 

علوی با بیان اینکه برای برگزاری حج بهتر همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند، اظهارداشت: مرکز فوریت های پزشکی هلال احمر در ایام حج در فرودگاه مستقر باشند.

 

وی با بیان اینکه علوم پزشکی هم در خصوص موارد بهداشتی حین و بعد سفر بروشورهایی را تحویل زائران بدهد، گفت: آتش نشانی هم در زمان اعزام زئران آمادگی هر گونه اتفاق غیرقابل پیش بینی را داشته باشد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت روز دختر ترامپ آیت الله مکارم شیرازی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور سنندج دریاچه ارومیه جشن های دهه کرامت آیت الله محمدرضا حدائق معاون استاندار خراسان جنوبی حج تمتع بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند