Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا مهماندار گفت: متاسفانه چراغ‌های راهنمایی رانندگی برق اضطراری ندارد و با قطع برق شهری قطع می‌شوند. در خواست ما این بوده که برق چراغ‌ها از برق شهری جدا و یا به انرژی خورشیدی متصل شود تا مشکل فعلی مرتفع شود، در شرایط فعلی کاری نمی‌توان کرد جز اینکه پلیس در تقاطع‌هایی که چراغ‌ها برق ندارند، حضور فعال و پر رنگ تری داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: اساسا زیر ساخت‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تحت کنترلسازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است و موضوعیتی با پلیس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه این چراغ‌ها برق اضطراری ندارد و با قطع برق شهری قطع می‌شوند. در خواست ما این بوده که برق چراغ‌ها از برق شهری جدا و یا به انرژی خورشیدی متصل شود تا مشکل فعلی مرتفع شود، در شرایط فعلی کاری نمی‌توان کرد جز اینکه پلیس در تقاطع‌هایی که چراغ‌ها برق ندارند، حضور فعال و پر رنگ تری داشته باشد تا این مساله خللی در روند تردد شهروندان تهرانی ایجاد نکند.

سردار مهماندار تصریح کرد: این مساله در وضعیت عبور و مرور و نظم شهری بی تاثیر نیست، اما تمهیداتی اندیشیده شده است تا همکاران من در این شرایط خاص (قطعی برق) هم با انرژی مضاعف به دنبال ایجاد نظم در شهر هستند و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه پلیس همراهی و همکاری شهروندان با پلیس در تقاطع‌هایی است که چراغ‌ها با قطعی برق مواجه هستند و امید است سازمان‌های ذی ربط مشکل برق تقاطع‌ها را به زودی حل کند تا وضعیت چهارراه‌ها به شرایط عادی و همیشگی بازگردد.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برق اضطراری چراغ های راهنمایی و رانندگی حمل و نقل جاده ای قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ضبط گواهینامه راننده طی سه مرحله به علت گرفتن نمره منفی گفت: چنانچه فرد متخلف دارای ۳۰ نمره منفی باشد گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط و در پایان مدت مذکور با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه او مسترد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تخلفات حادثه‌ساز از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیر مجاز، حرکت به طور مارپیچ، حرکت با دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، عبور از محل ممنوع، دور زدن در محل ممنوع، تجاوز به چپ از محور راه، استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی، نقص فنی مؤثر یا نقص در سامانه روشنایی در شب، توجه نداشتن به فرمان پلیس، رعایت نکردن شرایط مندرج در گواهینامه و مقررات حمل بار، تخلفاتی هستند که اگر راننده آنها را مرتکب شود علاوه بر اعمال قانون لحظه‌ای، نمره منفی نیز در گواهینامه آنان درج خواهد شد.

وی با اشاره به ضبط گواهینامه راننده طی سه مرحله به علت اخذ نمره منفی افزود: چنانچه فرد متخلف دارای ۳۰ نمره منفی باشد گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط و در پایان مدت مذکور با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه وی مسترد می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: چنانچه پس از اعمال مقررات فوق، در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۵ نمره منفی دیگر در گواهینامه فرد متخلف لحاظ شود، گواهینامه وی به مدت شش ماه ضبط و پس از انقضای مدت مذکور و پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه وی مسترد می‌شود.

مولوی خاطرنشان کرد: هرگاه پس از اعمال مقررات بندهای فوق، در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۰ نمره منفی دیگر نیز در گواهینامه فرد متخلف لحاظ شود، گواهینامه این دست افراد ابطال می‌شود و بعد از یک سال می‌توانند برابر مقررات و پس از طی دوره آموزشی و پرداخت مبلغی به عنوان جریمه و سپری کردن مراحل مربوطه نسبت به دریافت گواهینامه جدید خود اقدام کنند.

کد خبر 751585

دیگر خبرها

  • گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!