Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: برای احداث این سیلو 140 میلیارد ریال هزینه شده که 110 میلیارد ریال آن آورده بخش خصوصی و مابقی تسهیلات بانکی است.
عبدالرضا بازدار افزود:با بهره برداری از این واحد، ظرفیت ذخیره گندم در کوهدشت به 100 هزار تن رسید و مشکل صف های طولانی کامیون داران برای تحویل این محصول، برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سرمایه گذاری در حوزه امنیت غذایی را نیاز استان دانست و بیان کرد: در حال حاضر 800 هزار تن سیلوی مکانیزه در استان ایجاد شده است.
بازدار گفت: همچنین کار احداث 200 هزار تن سیلوی جدید در شهرهای الشتر، دلفان، ازنا و بروجرد در دست انجام است.
وی با بیان اینکه تاکنون 122 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده، بیان کرد: 200 هزار هکتار اراضی گندم استان به صورت دیم است و 60 درصد این محصول از دیم زارهای لرستان برداشت می شود.
وی تصریح کرد: بر خلاف وجود بارندگی های مطلوب، پراکنش بارش چندان مناسب نبوده و تنش پاییز و زمستان به اراضی دیم آسیب وارد کرده است.
از مجموع 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی لرستان 25 درصد ابی ومابقی دیم هستند وسطح زیر کشت گندم آبی استان 50 هزار و 44 هکتار و گندم دیم حدود 200 هزار هکتار است.
در بهترین شرایط سالانه 500 تا 550 هزار تن گندم در استان تولید می شود.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بخش خصوصی تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی زمستان سرمایه گذاری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند