Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@02:43:37 GMT

غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۰۱۶۰

غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد. غزه‌ای که در سه جنگ اخیر مقاومت کرد، می‌تواند بعد از این نیز پیروزی‌های دیگری رقم بزند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از وب سایت شبکه العالم، اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر دو شهید مقاومت در غزه، گفت:‌ «خون شهیدان مقاومت تباه نمی‌شود و معادلات رژیم اشغالگر درهم خواهد شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت خواب دشمن را آشفته، در برابرشان ایستادگی می‌کند و معادلاتشان را برهم می‌زند.»

هنیه افزود: «مجامع بین‌المللی باید ملت فلسطین را در راه تظاهرات بازگشت حمایت کنند، تظاهراتی که موضوع نوار غزه را به‌شدت تحت تاثیر خود قرار داده است.»

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: «روز گذشته (شنبه) طرف‌های زیادی در راستای برقراری آتش‌بس گام برداشتند ولی واژه مقاومت بالاتر از همه آنهاست. ما به دشمن اجازه نمی‌دهیم که با معادلات خود قواعد درگیری را برهم بزند. نوار غزه قادر است باوجود همه نیروهای خود که قربانی آرمان‌هایشان می‌شوند، در نهایت به پیروزی دست یابد.»

اسماعیل هنیه تصریح کرد: «با تظاهرات شما (ملت فلسطین)، معامله قرن به بن‌بست خورد و در نطفه خفه شد و من‌بعد، هیچ طرف منطقه‌ای یا فلسطینی آن را قبول نخواهد کرد. ما در راه پیروزی گام برمی‌داریم و به‌زودی محور افکار عمومی خواهیم شد.»

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «ملت فلسطین وعده‌های داده شده را باور نمی‌کنند و خواهان به ثمر نشستن تظاهراتشان که همان پایان محاصره غزه است می‌شوند. تظاهرات ما ادامه خواهد یافت تا محاصره غزه برداشته شود و حق بازگشت به ما داده شود، حقی که از آن کوتاه نخواهیم آمد.»

اسماعیل هنیه با بیان اینکه هیچ‌یک از میلیاردهای جهان نمی‌توانند حق بازگشت را از ملت فلسطین بگیرند، تصریح کرد: «به دشمن کودک‌کش صهیونیستی می‌گوییم غزه دژی است که هرگز سقوط نخواهد کرد. غزه‌ای که در سه جنگ اخیر مقاومت کرد، می‌تواند پیروزی بعد از پیروزی رقم بزند.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

 رادیو ارتش اسرائیل یکشنبه شب اعلام کرد که حزب الله لبنان از ماه مارس تا آوریل حدود یک هزار و ۵۰۰ موشک به (رژیم) اسرائیل شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، رادیو ارتش اسرائیل همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک شلیک کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین