Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعلام شده است در تاریخ یکشنبه ۲۴ تیر ماه امکانی ایجاد شده تا لحظه هیجان انگیز خروج فضاپیما "سیگنوس" (Cygnus) از ایستگاه فضایی را حدود ساعت ۴:۴۵ دقیقه بعد از ظهر به وقت تهران (۸:۱۵ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی) و از سایت (http://www.nasa.gov/live) به صورت زنده قابل مشاهده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"الکساندر گرست" (Alexander Gerst) فضانورد آلمانی آژانس فضایی اروپا نیز مسئول هدایت و کنترل بازوی مکانیکی "کانادارم ۲ " (Canadarm۲) در لحظه خروج فضاپیما "سیگنوس" است.

ناسا هم چنین اعلام کرده که به سوالات مردم که با هشتگ #AskNASA پرسیده شود نیز به صورت آنلاین پاسخ خواهد داد.

 فضاپیمای باری بدون سرنشین سیگنوس، ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۱ آبان ماه سال قبل) با حدود ۳.۵ تن مواد غذایی و تجهیزات تخصصی و آزمایشگاهی به ایستگاه فضایی بین‌المللی رسید.

این فضاپیما بدون سرنشین توسط ناسا، از پایگاه فضایی ویرجینیا و به کمک موشک "آنتاریس" (Athares) تولید شرکت اوربیتال ای. تی. کی (Orbital ATK) به فضا پرتاب شد. سیگنوس حامل تجهیزات علمی و فناوری جدیدی از جمله یک پانل خورشیدی هیبریدی و آنتن‌های ارتباطی خورشیدی برای فرستادن و دریافت پیام میان زمین و این ایستگاه بین‌المللی بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

پخش زنده خروج فضاپیما «سیگنوس» از ایستگاه فضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)