Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید در جدیدترین لیست بازیکنان به تیم ملی امید ایران، حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان و محمد امین اسدی، سه بازیکن پرسپولیس و مهدی قائدی، یک بازیکن استقلال نیز دعوت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و یک بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی امید از سوی زلاتکو کرانچار که از روز شنبه ۳۰ تیر ماه به منظور شرکت در رقابت‌های جاکارتا برگزار می‌شود، دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان و محمد امین اسدی سه بازیکن پرسپولیس هستند که توسط زلاتکو کرانچار به تیم ملی امید ایران فرا خوانده شده‌اند که در این اردو و تمرینات حضور پیدا خواهند کرد.

دیگر بازیکنان دعوت شده به این تمرینات تیم ملی امید به شرح زیر هستند:

محمد سلطانی مهر، رضا جعفری از سایپا، مهدی امینی، ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، محمد خدابنده‌لو از پیکان، مهدی قائدی از استقلال، احمدرضا احمدوند از مقاومت (تهران)
عارف آقاسی از فولاد خوزستان، رضا جبیره از صنعت نفت آبادان، و یونس دلفی از استقلال خوزستان (خوزستان)، شهاب عادلی و مهدی رحیمی از سپاهان اصفهان، مهران درخشان مهر از ذوب آهن (اصفهان)، محمد مهدی مهدیخانی و محمد آقاجانپور از پدیده مشهد (خراسان رضوی)، علی طاهران، محمدرضا آزادی اندیزه، محمد مسلمی پور از تراکتورسازی، سید محمد خرم الحسینی از گسترش فولاد (آذربایجان شرقی)، علی شجاعی و نیما میرزا زاد از نساجی قائمشهر (مازندران)، علیرضا آرتا از مس کرمان (کرمان)، عارف غلامی.

بازیکنان فوق باید عصر روز شنبه ۳۰ تیر ماه راس ساعت ۱۷:۰۰ خود را در هتل آکادمی به کادر فنی معرفی کنند. اردوی فوق تا روز ۷ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، بازیکنان دعوت شده، روز ۳۰ تیرماه وارد اردو می‌شوند و تهران را به مقصد عراق جهت انجام دو دیدار دوستانه در روزهای ۳ و ۶ مرداد ماه، ترک می‌کنند. سپس تیم ملی روز ۷ مرداد ماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از روز ۱۱ مرداد ماه وارد اردو می‌شود. پس از برگزاری چند جلسه تمرینی، این تیم روز ۱۵ مرداد ماه به چین سفر می‌کند تا یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال امید چین در روز ۱۸ مرداد ماه برگزار کند. پس از پایان این دیدار دوستانه، ملی‌پوشان مستقیم به اندونزی سفر خواهند کرد تا در رقابت‌های آسیایی به مصاف عربستان، کره شمالی و میانمار بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار مهدی قائدی زلاتکو کرانچار مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن