Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:50:33 GMT

تا دقیقه ۱۹/ کرواسی صفر - فرانسه یک

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۴۱۸۹

تا دقیقه ۱۹/ کرواسی صفر - فرانسه یک

دو تیم ملی کرواسی و فرانسه برای تعیین قهرمان جام جهانی روسیه در مسکو برابر هم به میدان رفتند.

کرواسی ۰ - ۱ فرانسه

داور: نستور پیتانا (آرژانتین)

ورزشگاه: لوژنیکی مسکو

گل: ماریو مانژوکیچ (۱۹) گل به خودی

کارت زرد: -

کارت قرمز : -

ترکیب کرواسی:  دانیل سوباسیچ، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان پریشیچ، دژان لاورن، ایوان راکیتیچ، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، آنته ربیچ، ماریو مانژوکیچ و دوماگوی ویدا

ترکیب فرانسه:  هوگو لوریس، بنجامین پاوارد، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، انگولو کانته، پل پوگبا، اولیویه ژیرو، آنتوان گریزمان، کیلیان ام باپه، بلیز ماتئودی و لوماس هرناندس

به گزارش ایسنا، در دیدار نهایی جام جهانی روسیه، دو تیم کرواسی و فرانسه برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

نیمه اول

قبل از شروع بازی فیلیپ لام کاپیتان آلمان در دوره قبل جام جهانی، کاپ این دوره را به مسئولان برگزاری دیدار نهایی داد تا در پایان این دیدار به تیم برنده اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی با سوت نستور پیتانا داور آرژانتینی شروع شد و تلاش دو تیم برای رسیدن به جام جهانی آغاز گردید. کروات ها بازی را بهتر از حریف خود آغاز کردند و ارسال خطرناک در دقیقه ۴ برای مانژوکیچ نزدیک بود خطرساز شود.

دقیقه ۱۰: ارسال بلند برای پریشیچ نزدیک بود خطرساز شود که این موقعیت هم از دست رفت. فرانسه در این دقایق مانند بازی بل بلژیک عقب نشینی کرده است.

دقیقه ۱۹: ارسال گریزمان به دهانه دروازه باعث شد تا ماریو مانژوکیچ به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

ادامه دارد ... 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی فرانسه تیم ملی کرواسی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد