Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر داخلی سامانه هوشمند ارائه خدمات از رونمایی اپلیکیشن «آژیر» در شیراز خبر داد و گفت: سامانه هوشمند درخواست آنلاین خدمات در شیراز رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جعفر صادقی، مدیر داخلی سامانه هوشمند ارائه خدمات در شیراز امروز (24 تیر) در جمع خبرنگاران از رونمایی اپلیکیشن «آژیر» در شیراز خبر داد و گفت: سامانه هوشمند درخواست آنلاین خدمات در شیراز رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه موج جدید نرم افزارهای هوشمند در جهان راه افتاده است، اضافه کرد: کشور ما هم خواه یا ناخواه به همین سمت می رود اما امروز نسبت به جامعه جهانی عقب هستیم در بارسلونا به ازای هر هفت هزار نفر یک استارت آپ وجود دارد، بازار رقابتی است و روزبروز رشد خواهد کرد.

 

صادقی با تاکید بر اینکه از آذرماه 96 کار را شروع کردیم و ما حصل آن همین نرم افزار است، اظهار داشت: تمام زمینه ها در این نرم افزار در نظر گرفته شده است و هر مشتری 400 نوع خدمت را دریافت می کند.

 

وی اضافه کرد: هر نوع خدمت که نیاز باید به جز مسائل اقتصادی و حمل و نقل در این اپلیکیشن به مردم ارائه می شود و نسخه اندروید و IOS آن هم وجود دارد و علاقمندان می توانند از طریق سایت www.azhirapp.com این اپلیکیشن را دریافت کنند.

 

صادقی یادآور شد: بیش از 2 هزار نفر از طریق این اپلیکیشن یا شغل پیدا کنند و به ارتقا شغلی می رسند و افراد متخصص هر رشته مشخص شده اند و در زمان درخواست خدمت، پنج نفر از متخصصان با توجه به سابقه و امتیاز بیشتر به مشتری معرفی می شوند، این مسئله باعث می شود تا افراد با رقابت با یکدیگر فه فعالیت بپردازند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز مجلس ترامپ جشن های دهه کرامت روز دختر حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع آیت الله محمدرضا حدائق دولت جامعه روحانیت شیراز سامانه ارائه خدمات شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این سامانه مجهز به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء؛ از راه دور قابل کنترل است و می‌تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. 
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز