Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:03:16 GMT

آیا سهم خواهی ریشه تغییر در مدیریت های گنبد است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۴۷۴۰

آیا سهم خواهی ریشه تغییر در مدیریت های گنبد است؟

تغییر در مدیریت امری طبیعی است که قطعا هر صندلی یک آمدن و رفتنی دارد اما نکته جالب در ریاست اداره ورزش و جوانان گنبد، پس از تغییر یک تکیه 24 ساله بر کرسی مدیریت، اینبار در یک تودیع زودهنگام سرپرست ، صبح امروز 24 تیرماه ، درکمتر 6 ماه مدیر جدید معارفه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در این مراسم که با حضور معاون مدیرکل ورزش و جوان استان، معاون فرماندار ویژه گنبد، جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی برگزار شد از زحمات محمدعلی رحیمیان تقدیر و حجت الله یوسفی در سمت مدیریت جدید معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در سخنان قاسم برزمینی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان به این مسئله اشاره شد که در انتخاب و تغییر مدیر این اداره با مسئولین شهرستان از جمله نماینده مجلس مشورت شده است اما با توجه به اینکه اداره کل ورزش جوان و حتی مسئولین شهرستان به عملکرد رو به رشد این اداره در دوران تصدیگری رحیمیان اذعان دارند، حتی در پاسخ خبرنگاران دلیل قانع کننده و شفافی برای این تغییر عنوان نشود.

در این میان علاوه بر خبرنگاران رئیس هیئت بسکتبال نیز این تغییر زودهنگام را با توجه به تلاش های رحیمیان برای ورزش شهرستان را دور از ذهن عنوان کرد و آن را ظلم به مردم و ورزش گنبدکاووس دانست.

محمدعلی رحیمیان نیز در مراسم تودیع خود ضمن تشکر از کسانی که در مدت مسئولیت وی همکاری را لازم را با ادارۀ ورزش داشته اند دلیل جابجایی خود را ایستادگی در مقابل سهم خواهی ها عنوان کرد و گفت اگر در مسیر همدلی نگران سهم خود باشیم همدلی مفهومی ندارد .

وی افزود: اگر این مسئله در شهرستان گنبد حل شود با توجه به ظرفیت و استعداد ها خوبی در این شهرستان هست ، گنبدکاووس می تواند جز برترین در کشور شود.

حجت اللله یوسفی نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد با همدلی و دلسوزی همه و برنامه ریزی دقیق و همچنین حمایت خیرین بتوان شهرستان را به جایگاه واقعی خود رساند.

برآیندی که می توان از این جلسه داشت این مسئله را یادآر می شود که فارغ از این موضوع که مدیرانی چون حجت الله یوسفی قطعا از نیروهای توانمند و با تجربه هستند" و ما منتظر برنامه های وی در راستای رشد ورزش شهرستان هستیم، در سطح کلان و کل شهرستان آیا سهم خواهی ریشۀ تغییر در مدیریت های گنبدکاووس است؟ چیزی که شایستۀ دومین شهر استان نیست.

انتظار می رود بزرگان شهرستان ، فرماندار ویژه، ائمه جمعه و نمایندۀ مردم گنبد در مجلس ، در این راستا شفاف سازی لازم را برای عموم انجام دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان

به گزارش قدس آنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی‌ «ماه پنهان» به کارگردانی محمدرضا یکانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در تهران آغاز شده و تا کنون چهره‌های اصلی این فیلم جلوی دوربین رفته اند.
در خلاصه داستان «ماه پنهان» آمده است: دختر ۵ ساله خانواده‌ای گم می‌شود و آنها در حین جستجوی فرزندشان پی به راز بزرگی می‌برند.
در این فیلم لیندا کیانی، آرمین رحیمیان، فرزاد حسنی، امین میری، سیاوش چراغی پور، بهار قاسمی، رایحه تیموری، محمدرضا سروستانی، حشمت آرمیده، پروین ملکی، کرم علمدار، عباس زرگر و بازیگران خردسال :آوا روستایی ، آیان یاربیگی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل تولید «ماه پنهان» عبارتنداز: تهیه کننده ایرج محمدی، کارگردان محمد رضا یکانی، نویسنده آوا اکبری، مدیر فیلمبرداری پیمان عباس زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز مرضیه اکبرنژاد، مدیر صدابرداری سعید زند، مدیرتولید محمد شهبازی، طراح گریم  شهره خراسانی، طراح لباس مهتاب تقی‌نژاد، طراح صحنه پوریا اخوان، مدیر تدارکات روح‌الله رهبری، منشی صحنه مریم بابایی، عکاس فرهاد همتی، دستیار اول فیلمبردار سجاد سبحانی، دستیاران کارگردان مرتضی علیزاده، سعید رسولی، ساجده آزادی، مرتضی صابر، حدیثه صفایی، دستیار اول تدارکات پوریا چگینی، فیلمبردار پشت صحنه شیوا نوری، گروه صحنه محمد وطنی، آرش ایرانی، روژینا مافی، گروه فیلمبرداری آرش کابلی،علیرضا زارعی،محمد سلطانی، رامین تیموری، علیرضا شیخ دارانی، گروه صدا حسن صباغ، مسعود محمدی، گروه لباس الهه فرجی، نونا مندیس، مجریان گریم پریسا روغنی، فرشید حسنی، زهره عطایی، گروه تدارکات محمد خیری، حسن رضایی، حسن سلطانی، سیف الله تاجیک.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت