Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@03:42:35 GMT

آقای گل جام جهانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۵۴۰۱

بعد از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس با ۶ گل زده به عنوان آقای گل این دوره از رقابت‌ها شد. پیش‌تر، گری لینه‌کر به عنوان اولین انگلیسی در سال ۱۹۸۶ آقای گل شده بود که توانست ۶ گل به ثمر برساند.

این اولین حضور هری کین در جام جهانی بود که توانست با ۶ گل زده این دوره را به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره قبل، خامس رودریگس از کلمبیا با ۶ گل زده آقای گل شده بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی کلمبیا انگلیس جام جهانی آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ساعت ۲۴ امروز، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان سنجش از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

 افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

لازم به ذکراست، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد