Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در نشست پیگیری و حل و فصل مشکلات تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و و روستایی گچساران گفت: از این میزان تسهیلات 18 میلیاردو 590 میلیون ریال به 75 طرح اشتغال فراگیر و 750 میلیون ریال تسهیلات به پنج طرح پایدار روستایی و عشایری پرداخت شد.
وی اظهار داشت: میزان اشتغالزایی این طرح ها بیش از 174 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی بیان کرد: تا کنون بیش از 240 طرح اشتغالزا در کمیته فنی این کارگروه بررسی شده است.
فرماندار گچساران گفت: از مجموع این تعداد طرح، 153 طرح در قالب اشتغال فراگیر و 87 طرح در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری مورد تایید قرار گرفته و برای معرفی به بانک عامل و برخورداری از تسهیلات به کمیته فنی اشتغال ارجاع داده شده است.
وی افزود: از بین طرح هایی که مورد پذیرش قرار گرفته، 153 طرح اشتغال فراگیر به ارزش 370 میلیارد ریال و 87 طرح در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای دریافت 290 میلیاردریال به بانک های عامل معرفی شده اند.
رحیمی اظهار داشت: نرخ سود تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری 6درصد برای سرمایه ثابت و 10 درصد برای سرمایه در گردش است.
وی بیان کرد: تهیه وثیقه و تضمین های بانکی مشکل اصلی که متقاضیان استفاده از این تسهیلات با آن مواجه هستند، که امیدواریم با رایزنی هایی که در این زمینه صورت گرفته و با همکاری بانک های عامل، این مشکل برطرف شود.
وی گفت: پیش بینی می شود با اجرای طرح های اشتغال فراگیر و پایدار روستایی عشایری این شهرستان بیش از یکهزارو 324 نفر به اشتغال مشغول شوند.
2082/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال سرمایه ریال تسهیلات گچساران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران