Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی عصر یکشنبه در نشست رفع موانع تولید شهرستان بروجن با اشاره به اینکه چهارمحال وبختیاری رتبه سوم پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر راکسب کرد، اظهار داشت: این استان در پرداخت تسهیلات فراگیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی بیان کرد: عملکرد این استان در پرداخت اشتغال روستایی بسیار خوب نبوده است و باید تلاش شود که جذب تسهیلات اشتغال روستایی در این استان مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین اهداف دولت است.

وی بیان کرد: دولت با تمام توان به دنبال رونق بخش تولید است و از تمام  ظرفیت ها برای حل مشکلات تولیدی چهارمحال و بختیاری استفاده می کند.

دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده است

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخشی از سخنان خود به فشارهای اقتصادی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار گرفته است و به دنبال نا امید کردم مردم از آینده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی زمینه ساز شکست دشمن در تمام توطئه ها است، بیان کرد: باید با حفظ وحدت وهمدلی در مسیر حل مشکلات گام برداشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شهرستان بروجن یکی از شهرستان های پر ظرفیت در استان است که بخش قابل توجهی از واحد های صنعتی بزرگ استان در این شهرستان قرار دارد.

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از اشتغال شهرستان بروجن در بخش صنعت است و باید تلاش کرد که این اشتغال حفظ شود.

ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری با تمام توان در سالجاری پیگیری می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه واحد های تولیدی در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن است، بیان کرد: حل مشکلات واحد های تولیدی مهمترین دغدغه دولت است.

وی تاکید کرد: باید با تمام توان در مسیر افزایش تولید واحد های صنعتی حرکت کرد تا اشتغال افزایش یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری با تمام توان در سالجاری پیگیری می شود تا نرخ بیکاری در این استان کاهش یابد.

کد خبر 4347815

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج آتش سوزی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (پنجشنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ به شرح زیر است: اردل: ۲۵/۵ ایلبگی: ۶/۱ بازفت: ۱۵/۵ بروجن: ۳/۷ بلداجی: ۵/۵ بن: ۷ دوآب صمصامی: ۱۶/۶ سامان: ۱۰/۷ سورشجان: ۱۰/۱ شلمزار: ۱۱/۳ شهرکرد: ۹/۷ فارسان: ۹/۹ فرخ شهر: ۹/۴ کوهرنگ: ۱۷/۶ لردگان: ۱۷/۱ لیرابی: ۲۱/۲ مال خلیفه: ۸/۱ کد خبر 750205

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم