Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد که در پایان فرانسه به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. 

ماریو مانژوکیچ (۱۹- گل به خودی)، گریزمان ( ۳۸- پنالتی)، پل پوگبا(۵۹) و امباپه(۶۵) برای فرانسه و ایوان پرشیچ (۲۸) و مانژوکیچ(۶۸)  برای کرواسی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه بهترین های جام بیست و یکم معرفی شدند:

توپ طلایی: لوکا مودریچ 
دستکش طلایی: تیبو کورتوا
کفش طلایی: هری کین
بازیکن جوان: کیلیان امباپه
بازی جوانمردانه: تیم ملی اسپانیا

مراسم اهدا جام بیست و یکم در حالی برگزار شد که همزمان بارش شدید باران مراسم را تحت تاثیر قرار داد. با این حال اینفانتینو رئیس فیفا به همراه رئیس جمهور کرواسی و فرانسه زیر چترهایی که برای آنها باز شده بود جام و مدال ها را توزیع کردند. 

گرابار کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی که قبل از این نیز کلیپی از حضورش در رختکن کرواسی و تبریک به بازیکنان پخش شده بود، در مراسم اهدا جام هم خبرساز شد و با آغوشی باز به بازیکنان تیم ملی کشورش به خاطر کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی تبریک گفت. تلویزیون ایران هم برخلاف همیشه بدون سانسور تصاویر خوش و بش او با بازیکنان تیم ملی کرواسی را به طور زنده پخش کرد.

زمانی که اینفانتینو قصد داشت جام را از روی سکو به سمت بازیکنان فرانسه ببرد تا آن را به کاپیتان تحویل دهد، رئیس جمهور کرواسی از او خواست اجازه بدهد جام را ببوسد. او در نهایت موفق به لمس جام قهرمانی شد.

کد خبر 4347827

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال کرواسی جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال انگلیس والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال کرواسی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال بلژیک تیم ملی فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است