Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:46:51 GMT

معرفی بازی Silly Walk

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۲۵۸

معرفی بازی Silly Walk

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه دیگر نیازی نیست برای لذت بردن از بازی‌های هیجان انگیز و سرگرم کننده یک کنسول بازی آنچنانی داشته باشیم و یا یک سیستم کامپیوتری قوی تا بتوانیم خودمان را با بازی‌های مختلف سرگرم کنیم؛ این داستان از آنجا شروع شد که گوشی‌های موبایل به کمک ما آمدند و در پی آن شرکت‌های گوناگون بازی سازی اقدام به ساخت انواع و اقسام بازی با کیفیت و دسته‌های مختلف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس بازی‌های بسیاری برای گوشی‌های مختلف موجود در بازار که از سیستم عامل‌های خاص خودشان استفاده می‌کنند ارائه شده است که داشتن اطلاعاتی پیرامون آن‌ها خالی از لطف نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان امروز به سراغ معرفی بازی Silly Walk رفته است تا شایدبتواند شما را در انتخاب و دانلود بازی مورد نظرتان راهنمایی کند.

بازی Silly Walk

یکی از ویژگی‌هایی که پلتفرم موبایل را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند، وجود بازی‌های به شدت ساده، اما در عین حال سرگرم کننده است؛ بازی‌هایی که ممکن است محیط گرافیکی پر زرق و برق بازی‌های کنسولی را نداشته باشند، اما به واسطه‌ی ایده‌های جالب و بامزه‌ای که دارند، بازیکنان بی‌شماری را به خود جذب می‌کنند.

دانلود کنید:  Hill Climb Racing 2 v1.11.3 ؛ بازی تپه نوردی با ماشین 2 

بازی Silly Walks، مناسب برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون، یکی از همین بازی‌ها است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان با داشتن یک ایده‌ی ساده، اما در عین حال بامزه و جالب، یک تجربه‌ی دوست داشتنی را برای بازیکنان خلق کرد.

Silly Walks یک بازی تک لمسی است؛ به این معنی که تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید، لمس کردن صفحه نمایش گوشی بر اساس یک زمانبندی مناسب است.

بیشتر بدانید: بهترین بازی های اندرویدی سال 2017 

با ورود به بازی، کنترل یک آناناس را در اختیار خواهید گرفت که می‌بایست او را در هر مرحله، از انواع و اقسام موانع مختلف عبور دهید و به دوستان زندانی‌اش برسانید و سپس آن‌ها را آزاد کنید!

پا‌های این آنانانس شکل مخصوصی دارند که سبب می‌شود قدم برداشتن‌های او کمی عجیب باشد.

دلیل نام گذاری بازی نیز همین عجیب بودن گام‌های کاراکتر اصلی بازی است.

هر بار که صفحه را لمس می‌کنید، این آناناس یک گام رو به جلو بر می‌دارد و سپس روی یکی از پا‌های خود ایستاده و به صورت دایره‌ای حول آن پا دوران می‌کند.

برای آن که بتوانید در جهت مد نظرتان حرکت کنید، می‌بایست در لحظه‌ی مناسب صفحه را دو مرتبه لمس کنید تا در زمانی که پای دیگر آناناس در زاویه‌ی متناسب با مسیرتان قرار گرفته است، آن را روی زمین قرار دهید.

دانلود کنید: Hill Climb Racing 2 نسخه 1.70 / پرطرفدارترین بازی ماشین‌سواری رکوردی در گوشی های هوشمند

پس از آن نیز می‌بایست فرایند بالا را برای گام بعدی نیز تکرار کنید تا به همین شکل کل مسیر مورد نظرتان را طی کنید.

Silly Walks، یک بازی تفننی و دوست داشتنی است که با وجود ایده‌ی ساده‌ای که دارد به خوبی از پس سرگرم کردن بازیکنانش بر می‌آید.

بیشتر بدانید: چگونه بازی های دیتا دار نصب کنیم؟ 

این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است.

اگر به دنبال یک بازی تفننی هستید تا با آن کمی سرگرم شوید، Silly Walks می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌تان باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی اندروید دانلود بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت