Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@00:40:01 GMT

خنده‌ات را ارزان نفروش!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۷۷۳۳

خنده‌ات را ارزان نفروش!

خبرگزاري آريا - سري دوم مسابقه «خنداننده‌شو» در شب‌هاي گرم تابستان از آنتن شبکه نسيم در حال پخش است. اتفاقي مثبت که توانسته علاوه بر جلب نظر مخاطب، تبديل به برنامه‌اي جريان‌ساز براي کشف و پرورش استعدادها نيز شود؛ تجربه‌اي که تا پيش از اين در تلويزيون سابقه نداشته است. فرصتي که در سايه حمايت تلويزيون در اختيار استعدادهاي جوان قرار گرفته تا بتوانند هم خودي نشان دهند هم از موقعيت همنشيني با برخي از چهره‌هاي شاخص طنز کشور سود ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين دوره طبق آمار و اطلاعاتي که در اين برنامه اعلام شده، استقبال مخاطبان در راي دادن به خنداننده‌ها بيشتر شده، البته نبايد از اين موضوع چشم پوشيد که امکان راي دادن همزمان به چند نفر مسابقه را از حالت رقابتي خارج کرده و حتي اين شائبه را در ذهن ايجاد مي‌کند که آيا قرار است براي کسب راي بيشتر رقابت را کمرنگ کنند؟ البته اين کمرنگ شدن رقابت از ديگر سو مفيد است. حتما به‌خاطر داريد که در سري قبل برخي از شرکت‌کننده‌ها به خاطر اين‌که به آنها راي داده نشد و حذف شدند، حرکاتي غيرحرفه‌اي کردند تا حدي که تا مرز توهين به مخاطبان پيش رفتند و به نظر مي‌رسد عقل منفصل «خندوانه» با اين کار خواسته از حاشيه دور شوند و بيشتر در متن بمانند. که خب اين تدبير عاقلانه‌اي بوده حتي اگر به بهاي کمرنگ شدن رقابت تمام شود. زيرا وقتي يکي از جوان‌هاي کم‌تجربه رفتاري از خود نشان دهد تمام هزينه‌ها به پاي برنامه نوشته مي‌شود در صورتي که برنامه در مورد رفتارهاي اخلاقي يک شرکت‌کننده مسئوليتي ندارد. در دور دوم مسابقه «خنداننده‌شو» بينندگان از ميزان راي‌ها خبر ندارند و اين هم يکي ديگر از مزاياي اين دوره محسوب مي‌شود که به نظر مي‌رسد درصدد بودند تا حد امکان حاشيه را از سر اين برنامه دور کنند.
يکي از مشکلاتي که دور اول مسابقه خنداننده‌شو به کرات با آن روبه‌رو مي‌شد خنده گرفتن از بينندگان به هرقيمتي بود. موضوعي که به نظر مي‌رسيد نه‌تنها تدبيري براي آن انديشيده نشده بود، بلکه وقتي آن رفتار از سوي يکي از خنداننده‌ها سر مي‌زد براي اصلاح آن هم اقدامي صورت نمي‌گرفت و پيش از اين‌که مقابل دوربين قرار بگيرد نظارتي روي متن‌ها نشده بود؛ اتفاقي که در برخي اجراهاي اين دوره هم شاهد آن هستيم اما نه به اندازه دور اول و بهتر است براي جلوگيري از افزايش آنها در مرحله‌هاي بعدي از حالا به آن فکر شود.
حسام آبنوس | روزنامه‌نگار

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، خصوصاً در سایپا به‌جز وانت زامیاد، تغییر چندانی نکرده و به‌نوعی می‌توان گفت ترمز بازار کشیده شده است.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، باز هم مانند روزهای گذشته باثبات گزارش می‌شود. البته محصولات ایران‌خودرو و بهمن‌موتور در اغلب موارد، کاهش محدودی پیدا کرده‌اند اما خودروهای گروه سایپا، غالباً تغییری ندارند.

روز گذشته نرخ دلار آزاد، چندمین روز باثبات خود را سپری کرد و در نتیجه این موضوع باعث ثبات و رکود بیشتر بازار خودرو می‌شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری تغییر چندانی پیدا نکرده است.

قیمت خودروهای داخلی

همان‌طور که اشاره شد، قیمت خودروهای داخلی، به غیر از محصولات ایران‌خودرو، باثبات گزارش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و با همان نرخ ۴۳۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۷۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس ELX سفارشی سدان محبوب ایران‌خودرو است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و با ۷۳۳ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک رکورددار افت قیمت در روز جاری به شمار می‌رود. این خودرو از صبح امروز ۳۲ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۲۳ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز اکثراً به غیر از محصولات مدیران‌خودرو و بهمن‌موتور، نوسان چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی کراس‌اوور اقتصادی مدیران‌خودرو است که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۹۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ریسپکت بهمن‌موتور یکی از سدان‌های مونتاژی این شرکت به شمار می‌رود که افت ۳۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته دارد و با یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن‌موتور محسوب می‌شود. این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تیگو ۸ پرو هیبرید کراس‌اوور جدیدالورود مدیران‌خودرو نیز ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به اینکه فردا تنها روز کاری بازار در هفته جاری است، احتمال نوسان عجیب‌وغریب در بازار خودرو بسیار پایین گزارش می‌شود. البته نرخ ارز در بازار آزاد نیز افت‌وخیز چندانی ندارد و همین موضوع رکود بازار را بیشتر می‌کند.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • ببینید | خنده‌دارترین پرونده سرقت از زبان یک کارآگاه