Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که باشگاه ذوب آهن اصفهان برای صدور رضایت نامه مرتضی تبریزی رقمی بالغ بر دو میلیارد تومان از این باشگاه درخواست کرده است. آفتاب‌‌نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که باشگاه ذوب آهن اصفهان برای صدور رضایت نامه مرتضی تبریزی رقمی بالغ بر دو میلیارد تومان از این باشگاه درخواست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس ملکی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جذب مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن گفت:

    باشگاه ذوب آهن برای دادن رضایت نامه دو میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان خواسته و خودش هم دو میلیارد می خواست، ما که نمی توانیم این پول را بدهیم. در مورد علی کریمی هم باید بگویم که گفته می شود او مصدومیت کهنه دارد و نمی تواند فوتبال بازی کند. ما کریمی را نزد دو متخصص فرستاده ایم تا ببینند وضعیتش چطور است. اگر مشکلی نداشت، با او قرارداد می بندیم.

ملکی در ادامه گفت وگوی خود با هواداران گفت:  سال گذشته اشتباه کردم در برنامه نود صحبت هایی انجام دادم. پس از آن دیدید که حرف نزدیم و تیم بهتر کار کرد. دوست ندارم مصاحبه کنم، چون ممکن است خبرنگاران از حرف های من سوژه درست کرده و نان در بیاورند!صحبت های ملکی باعث ناراحتی خبرنگاران حاضر در باشگاه شد و در ادامه عضو هیئت مدیره توضیح داد که منظورش چیز دیگری بوده است.
پارس فوتبال
کد خبر: ۵۳۴۵۷۸ تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عباس ملکی ذوب آهن مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان