Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی فرد فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت: کشف بیش از 34 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان و دستگیری 18 سارق و خرده فروش مواد مخدر از مهمترین نتایج این طرح بوده است.
وی گفت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور افزایش احساس امنیت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی به مرحله اجرا درآمد.
احمدی فرد افزود: یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این طرح، کشف 2 قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز بود.
سرهنگ احمدی فرد تصریح کرد: پلمپ 12 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و نداشتن پروانه فعالیت از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
رئیس پلیس شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، گفت: در این طرح 15 خرده فروش و 3 نفر از سارقان شهرستان توسط پلیس دستگیر شدند.
وی همچنین از کشف 7 فقره سرقت به همراه 3 دستگاه خودرو و و موتور سیکلت مسروقه نیز خبر داد.
سرهنگ احمدی فرد در پایان گفت: برای تمامی متهمان دستگیرشده پرونده تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری سارقان و خرده فروشان در سنقر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران