Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:44:48 GMT

مشکلات کارخانه ذوب آهن ملایر بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۹۰۵۰

مشکلات کارخانه ذوب آهن ملایر بررسی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کاظمی، نماینده مردم ملایر در این بازدید با اشاره به تعطیلی این کارخانه در سالهای ۹۲ تا ۹۵ ، مهمترین علت تعطیلی این کارخانه را سوء مدیریت ، فرسودگی تجهیزات و بدهی سنگین به بانکها بیان کرد و گفت: با پیگیری مسئولین شهرستان و استان این کارخانه دوباره به چرخه تولید و اشتغال برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحانی، رئیس هیئت مدیره کارخانه ذوب آهن آلیاژی ملایر هم با بیان اینکه هم اکنون قسمت نورد این کارخانه به صورت دو شیفت در حال فعالیت گفت : قسمت نورد با ۷۰ درصد ظرفیت و۸۰ نفر اشتغالزایی و قسمت ذوب آهن با ۲۵ درصد و ۳۰ نفر اشتغالزایی مشغول فعالیت هستند.

بررسی مشکلات کارخانه ذوب آهن ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت

محمد صالح شیخ زاهدی گفت: در راستای اجرای سند تحول دستگاه قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان رابر در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید که با برپایی میز خدمت قضایی و دیدار چهره به چهره مددجویان همراه بود، مددجویان مشکلات خود را بیان نموده و درخواست‌های آنان بوسیله قضات مورد بررسی قرار گرفت.
صالح شیخ زاهدی بیان داشت: سرکشی قضات دادگستری شهرستان رابر از زندان بافت به صورت هفتگی انجام می‌شود تا زندانیان بتوانند به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با قضات گفتگو نموده و مشکلات قضائی و حقوقی خود را مطرح کنند.

این مقام قضائی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنین ضرورت پایش پرونده زندانیان، مشکلات زندانیان در کوتاهترین زمان بررسی و رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان و وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی و وضعیت غذایی مورد بررسی و دستور تسریع در رفع مشکلات صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و تعامل دستگاه قضایی شهرستان رابر با زندان شهرستان بافت در حال حاضر وضعیت زندان بافت از جهات مختلف رضایت بخش است.

در پایان این بازدید نیز رئیس دادگستری شهرستان رابر با حضور در شورای طبقه بندی زندان با مرخصی و رای بازی تعدادی از زندانیان واجدشرایط و فعال قرانی موافقت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر