Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:29:38 GMT

یک تیر و دو نشان استقلال با تبریزی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۹۴۵۹

یک تیر و دو نشان استقلال با تبریزی

تبریزی بازیکنی است که استقلالی‌ها در این فصل بسیار به او نیاز دارند.

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی در یکی، دو فصل اخیر بارها به استقلال نزدیک شده و البته خیلی زود هم از این تیم فاصله گرفته است و حضور او در جمع‌آبی‌ها از خبر و مذاکره فراتر نرفته است. باز هم به روال تمام نقل و انتقالات گذشته بحث تبریزی و استقلال داغ است و در این روزها که استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده بیش از همیشه به تبریزی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هواداران نگرانند که پیش کشیدن بحث حضور تبریزی در این تیم شاید به دلیل لغو حضور تیام باشد اما احتمالا شفر او را برای پست دیگری درنظر دارد.

یکی از مصدومان مهم استقلال در فصل جدید داریوش شجاعیان است، وینگر چپ آبی‌ها که عملکرد خوبی در بازی‌های پایانی استقلال در فصل گذشته داشت و  حالا شفر حداقل تا پایان نیم‌فصل اول باید به دنبال جانشین مناسبی برای او باشد. مرتضی تبریزی فصل گذشته در ذوب‌آهن در هر دو پست مهاجم و وینگرچپ به میدان رفت و در پست وینگر عملکرد بهتری داشت. او یازده بازی فیکس و دو بازی ذخیره در این پست بازی کرد که حاصل آن ۷ گل و یک پاس گل بود. یعنی تبریزی بیش از نیمی از ۱۳ گلش را به عنوان وینگر چپ به ثمررسانده است. این آمار بسیار خوب می‌تواند استقلال را برای خرید او مصمم‌‌تر کند.

تیمی که هم نیاز به یک مهاجم دارد و هم یک وینگرچپ و تبریزی بهترین و حتی شاید گفت تنها گزینه برای آنهاست. اتفاقی که شاید مدیران آبی را مجبور کند که با هر مبلغ پیشنهادی آذری برای رضایت‌نامه تبریزی موافقت کرده و مثل شجاعیان یک رکورد دیگر را در فصل نقل و انتقالات جابجا کنند.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی استقلال مامه بابا تیام مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم

مائوریسیو پوچتینو معتقد است غیاب کول پالمر چلسی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

طرفداری | چلسی فردا شب در هفته 35 لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا است. مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. پوچتینو در مورد شرایط مصدومان تیمش گفت:

کولویل و ریس جیمز هنوز قادر به همراهی ما نیستند اما به بازگشت نزدیک شده اند. در بخشی از تمرینات حضور داشتند اما هنوز قادر به همراهی ما نیستند. در مورد پالمر فکر می کنم که همراه ما خواهد بود. کول پالمر بازیکنی بسیار خوب و کلیدی برای ما است و نشان داده که در غیاب او، با مشکلاتی مواجه هستیم. این حقیقتی است که نمی توان منکر آن شد.

فقدان شخصیت و باور در تیم؟

این حقیقت ندارد چون ما گل اول را پس از چهار دقیقه دریافت کردیم و سپس تیم تلاشش را کرد. ما موقعیت هایی خلق کردیم. سپس نیمه دوم را آغاز کردیم و تنها پس از شش یا هفت دقیقه گل دوم را دریافت کردیم. شاید در نیمه دوم کمی از نظر باور به خودمان مشکل داشتیم اما در نیمه اول این طور نبود. فقدان باور گاهی اتفاق می افتد. پس از ناامیدی مقابل منچسترسیتی، زمانی برای ریکاوری نداشتیم و به مصاف تیمی رفتیم که پر از اعتماد به نفس بود. به همین علت رنج کشیدیم.

پیروزی در ویلا پارک؟

بازی متفاوت، رقابت متفاوت. در این مورد صحبت می کنیم که پایان فصل، سخت ترین مقطع است. بله ما نیاز داریم باور داشته باشیم که می توانیم بهتر رقابت کنیم. مقابل آرسنال سرسخت نبودیم و نیاز داریم همان حسی را داشته باشیم که در رقابت مقابل منچسترسیتی یا اورتون داشتیم.

اونای امری؟

سرمربیان برتر نیاز به سازماندهی و تیم های برتر دارند و باید ابزار لازم برای عملکرد مد نظرشان برای آن ها فراهم شود. امری سرمربی برتری است و یکی از بهترین هاست. سخت است بگوییم چه کسی بهترین سرمربی است اما قطعاً او یکی از بهترین هاست.

مصدومیت انزو فرناندز؟

او احساس درد داشت و این درد او را محدود کرده بود. مهم ترین چیز این است که مشکل او برطرف شود. اگر بخاطر این مصدومیت قادر به بازی نباشد، آن وقت به ضرر خودش و تیم است.

انگیزه دادن به بازیکنان؟

ما مسئول انگیزه دادن به بازیکنان هستیم؟ پذیرش این مسئله سخت است. وقتی در چلسی بازی می کنید، انگیزه خودش به سراغ شما می آید.

تلاش بازیکنان برای کسب جایگاه در چلسی؟

به نظر می رسد فقط من نیاز به پیشرفت دارم، نه؟ همیشه فقط سرمربی مد نظر است. ما همه مسئول هستیم و باید ثابت کنیم لایق حضور در این باشگاهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!