Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@11:31:14 GMT

عشقی: اگر نوبتی هم باشد، نوبت قهرمانی ماست

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۱۶۰۶

عشقی: اگر نوبتی هم باشد، نوبت قهرمانی ماست

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان گفت: قرار است در اردوی هند نقاط ضعف‌مان را شناسایی و نقاط قوت‌مان را بهبود ببخشیم و با آمادگی کامل بتوانیم به آن جایگاهی که لیاقتش را داریم، برسیم. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، مرضیه عشقی کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در گفت‌وگو با فارس گفت:‌ مجمع سالیانه فدراسیون کبدی برگزار شد و خانم محمدیان معاونت بانوان وزارت ورزش قول‌های خوبی برای بهبود وضعیت کبدی بانوان دادند که ما از این بابت بسیار خوشحال هستیم و آن را به فال نیک می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به بازی‌های آسیایی اندونزی بسیار نزدیک هستیم و تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و به 80 درصد از آمادگی رسیده‌ایم و در اردویی که قرار است در هند برگزار کنیم آن درصد باقیمانده هم آماده شویم و با آمادگی کامل به جاکارتا اعزام خواهیم شد. قرار است در اردوی هند نقاط ضعف‌مان را شناسایی و نقاط قوت‌مان را بهبود ببخشیم و با آمادگی کامل بتوانیم به آن جایگاهی که لیاقتش را داریم، برسیم.

عشقی در خصوص بازی‌های آسیایی اندونزی اذعان داشت: این سومین بازی‌های آسیایی است که من در آن شرکت می‌کنم. ما در گوانجو به مقام سوم دست یافتیم، در اینچئون نایب قهرمان شدیم و اگر نوبتی هم باشد نوبت قهرمانی ما است. امیدوارم با همت بچه‌ها و تلاش‌های فدراسیون بتوانیم بهترین عنوان را در جاکارتا کسب کنیم من به شخصه به عنوان کاپیتان تیم ملی از نزدیک می‌بینم که تمام بچه‌ها از صمیم قلب دوست دارند به قهرمانی بازی‌های آسیایی دست پیدا کنند. آنها خواهند جنگید تا بهترین نتیجه را در اندونزی کسب کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طلسم شکست‌ناپذیری هند در بازی‌های آسیا توسط ایران شکسته خواهد شد، گفت: چرا که نه، امسال ما آنقدر خوب تمرین کرده‌ایم و بچه‌ها با انگیزه زیاد و تلفیقی از جوانان و با انگیزه‌ها فکر می‌کنم با انگیزه بازیکنان جوان و تجربه بازیکنان قدیمی بتوانیم این طلسم را بشکنیم و تیم قدرتمند هند را شکست دهیم. ما با حمایت‌های مربی هندی توانسته‌ایم تیم‌مان را متحول کنیم ما برای گرفتن طلا چیزی کم ندارم و همه چیز در این مدت برای ما مهیا بوده است.

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان در خصوص مربی هندی تیم ملی تصریح کرد: کار با این مربی تجربه بسیار خوبی بود. هند مهد کبدی دنیا است و ایشان در این زمینه تحصیلات آکادمیک دارند ایشان از لحاظ عملی هم تجربه بسیار خوبی دارند که تلفیق این دو توانست به بانوان کبدی تیم ملی کمک بسیاری کند ما از ایشان خیلی چیزها یاد گرفتیم و موفقیت‌های بسیاری را با ایشان به دست آوردیم. ما چیزی از تیم هند کم نداریم چون با یک سرمربی هندی تمرین کرده‌ایم و تمام تکنیک و تاکتیک‌های هندی را از او یاد گرفته‌ایم. البته امسال کره جنوبی، چین، تایلند و سریلانکا هم حریفان قدرتمندی برای ما خواهند بود و ما فقط نباید روی تیم هند تمرکز کنیم. البته امیدوارم در این مسابقات پله پله تیم‌ها را شکست دهیم و در نهایت در بازی فینال بتوانیم یک بازی جذابی را به نمایش بگذاریم.

عشقی در خصوص تغییر در مدیریت فدراسیون هم عنوان کرد:‌ آقای اورسجی یک مدیر جوان ولی با تجربه است. انصافاً ایشان برای پیشرفت وضعیت کبدی تلاش‌های بسیاری کردند و آقای اورسجی با آمدن‌شان به فدراسیون نه تنها آقای مقصودلو را ادامه دادند بلکه تلاش‌های مضاعفی هم انجام دادند و فکر می‌کنم شرایط از گذشته هم بهتر شود. ما در بخش بانوان هم مدیریت بسیار خوبی در فدراسیون شاهد بودیم. ما مربی روانشناس و بدنساز خیلی خوبی هم در تیم ملی‌ داریم و همه چیز آماده برای رسیدن به هدف نهایی است.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در زمین های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر -فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی -نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی -نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست- مارال چریکی مشترکا سوم شدند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد-مسعود پیروزی سوم شدند.
به این ترتیب نخستین دوره رقابت های بین المللی تنیس ساحلی که از ۷ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

کد خبر 6095542

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها