Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@01:05:50 GMT

فیش برگر خانگی سالم ترین فست فود+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۶۴۲

فیش برگر خانگی سالم ترین فست فود+دستور تهیه

رکنا: فیش برگر ساندویچی خوشمزه است که به راحتی می توانید در خانه درست کنید.

ماهی را پس از خرید بهتر است سریع مصرف کنید البته می توان ماهی را تا 2 ماه در فریزر نگهداری کرد. بهتر است جای اینکه ماهی را سرخ کنید به روشی دیگر و متفاوت آن را تهیه کنید تا طعم جدیدی را تجربه کنید. برگر ماهی بهترین انتخاب برای شما است و بچه ها هم عاشق طعم فیش برگر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای فیش برگر برای 4 نفر :

فلیه قزل آلا 200 گرم / شیر 200 میلی لیتر / پیازچه ساطوری / سیب زمینی آب پز 200 گرم / سس مایونز یک قاشق چایخوری / تخم مرغ 1 عدد /پودر نان خشک 25 گرم / آرد ذرت یا آرد سفید 4 قاشق غذاخوری / نمک و فلفل سفید به مقدار لازم / روغن مایع به مقدار لازم

طرز تهیه فیش برگر :

ماهی را به همراه پیازچه به مدت 5 تا 6 دقیقه در شیر بجوشانید، سپس ماهی را آبکش کنید و پیازچه هم نگه دارد. ماهی را با چنگال خرد کنید، سیب زمینی را هم پوره کنید، تخم مرغ را خوب بهم بزنید و سپس پودر نان، سس مایونز و ماهی خرد شده را به ان اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در آخر هم به مواد نمک و فلفل بزنید.

مایه را به شکل چهار برگر در آورید و درون آرد بغلتانید و حدود 1 ساعت درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. روغن را داغ کنید و فیش برگرها را حدود 10 دقیقه درون ان سرخ کنید. روغن ماهی را با حوله کاغذی و با نان همبرگری می تونید سرو کنید و از طعمش لذت ببرید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سیب زمینی فست فود تخم مرغ سفید عاشق چیزبرگر همبرگر عکس خانواده قتل حوادث تصاویر ایران فیلم پلیس ویدیو ها پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسکین زانو درد با روغن کرچک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️روغن کرچک می تواند بسیاری از مشکلات را تسکین دهد زیرا خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچی دارد. روغن کرچک به طور موضعی برای درمان انواع بیماری های دردناک مانند آرتروز، سیاتیک و کمردرد استفاده می شود.

روغن کرچک برای درد زانو چقدر موثر است؟
معمولا روغن کرچک در درمان درد های مفصلی، سیاتیک و درد زانو به صورت موضعی استفاده می شود تا به تسکین درد کمک کند. بدین منظور می توانید کمی از روغن کرچک را گرم کرده و آن را مستقیما به مفصل زانو بمالید یا می توانید پک روغن کرچک تهیه کنید.

برای ساخت یک پک (بسته بندی) روغن کرچک به چه نیاز دارید؟
روغن کرچک با کیفیت (ترجیحا روغن فشرده سرد و زرد کم رنگ)
یک پد گرم یا بطری آب گرم
باند پلاستیکی، نوار سلفون، ورق پلاستیکی، یک عدد گیره
سه تکه پنبه یا پشم ۳۰ سانتی متر مربع که کل زانو را بپوشاند
یک عدد حوله قدیمی

نحوه آماده سازی پک روغن کرچک
ابتدا پارچه ای را برداشته و در آب گرم بخیسانید و مقداری روغن کرچک را بر روی آن بریزید اما مراقب باشید که روغن از پارچه چکه نکند. سپس پارچه را روی زانویی که درد می کند قرار داده و باندی دور زانو بپیچید.
برای پیشگیری از ریختن روغن به طرفین سلفون نیز روی باند بپیچید.
روش دیگر نیز استفاده از حوله ای قدیمی برای پیشگیری از نشت روغن است و سپس به مدت  شش تا هفت ساعت صبر کنید.
این پک روغن کرچک درد زانو را به مدت طولانی تسکین می دهد.

 پک روغن کرچک چگونه عمل می کند؟
معمولا پک روغن کرچک تعداد لنفوسیت ها را افزایش می دهد. سلول T نوعی لنفوسیت است که به افزایش ایمنی سلول ها کمک می کند. پک روغن کرچک تعداد سلول های T را به مدت ۲۴ ساعت افزایش می دهد. لنفوسیت ها معمولا از بدن دفاع می کنند و در برابر عوامل بیماری زا و سموم، آنتی بادی ایجاد می کنند.
سلول های T نوعی سلول هستند که برای دفع بیماری ها طراحی شده اند. سلول T ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و حتی در بعضی موارد سلول های سرطانی را شناسایی کرده و از بین می برد. پک روغن کرچک باعث بهبود جراحات وارده می شود و فقط باید توجه کنید که روغن کرچک را بر محل درد اعمال کنید.

دیگر خبرها

  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک